ille Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här: 1. 50cent blood on the sand 2. Assassin creed 3. The godfather 2 4. Just cause vilken är bäst av dom här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Assassin's Creed. Måste dock undra hur gammal du är först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Assassin's Creed. Måste dock undra hur gammal du är först... snart 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här: 1. 50cent blood on the sand 2. Assassin creed 3. The godfather 2 4. Just cause vilken är bäst av dom här? Just Cause 2 släpps ganska snart, det kan man vänta på.Assassin's creed 2 är påbörjar, men 1'an är ändå grym Godfather 2 verkar äga. Blood on the sand ser ut som en gears of war rip-off Jag skulle välja Godfather 2, det ser nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Varför skulle man välja ett filmlicensspel som bara är en billig kopia av GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Varför skulle man välja ett filmlicensspel som bara är en billig kopia av GTA IV?Egentligen så skulle jag inte välja nån av dom men om jag var tvungen så skulle jag välja Godfather 2.Jag tycker bara det ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här: 1. 50cent blood on the sand 2. Assassin creed 3. The godfather 2 4. Just cause vilken är bäst av dom här? Köp inte 50 cent spelet iaf. Det lär suga balle. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 The godfather 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 tg2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här: 1. 50cent blood on the sand 2. Assassin creed 3. The godfather 2 4. Just cause vilken är bäst av dom här? Köp inte 50 cent spelet iaf. Det lär suga balle. ^^ Ja det lär det verkligen göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Jag skulle välja mellan AC eller TG2 som de andra också föreslår. vill bara säga att AC kan bli ganska uttjatigt i längden. Exakt samma uppdrag - olika städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jag skulle välja mellan AC eller TG2 som de andra också föreslår. vill bara säga att AC kan bli ganska uttjatigt i längden. Exakt samma uppdrag - olika städer. Hehe,Gudfadern 2 är också ganska uttjatigt så ;) Ta någon av Assassin creed och Gudfadern 2 (har klarat ut båda :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.