Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

Det blir alltså inte en spamgrupp den här gången? Isf:

 

Ingen fart och fläkt utan en aircondition!

Du var ju med i evigheter utan att höja ett finger för nått. det var inte nån fart och fläkt med dig senaste gången iaf. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det blir alltså inte en spamgrupp den här gången? Isf:

 

Ingen fart och fläkt utan en aircondition!

Du var ju med i evigheter utan att höja ett finger för nått. det var inte nån fart och fläkt med dig senaste gången iaf. ;)

 

När jag gick med var gruppen redan ganska värdelös, så nej, jag skrev inte så mycket.

 

Roligt sätt att tolka motiveringar iallfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Jag är en kille som skulle vilja se hur det är i Kattgruppen och förhoppningsvis stanna kvar, om den är så bra som ni säger. Några av mina hobbies är friidrott, fotboll och handboll men jag är också aktiv här på fuska. Jag kan vara seriös om det behövs, men jag har också humor och det kan nog bli kul om jag blir godkänd.

Du är inte den person vi söker.

 

Kattgrupp? Katters only lr får man joina även som människa? :)

Nekad då du inte varit medlem på fuska länge.

 

Det blir alltså inte en spamgrupp den här gången? Isf:

 

Ingen fart och fläkt utan en aircondition!

Godkänd.

 

Garone är också godkänd.

Redigerat av MacGyver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså orka en grupp där man bara spammar och det kommer 3 nya topics per minut? som sedan det inte står ngt seriöst i utan folk bara fyller ut det med spam.

Ja, sånna grupper är jobbiga. off topic btw? :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

asså orka en grupp där man bara spammar och det kommer 3 nya topics per minut? som sedan det inte står ngt seriöst i utan folk bara fyller ut det med spam.

Håller med dig helt, om sånna som du var med i Kattgruppen skulle det vara så där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Tillsammans hatar vi Kattgruppen ;)

Som jag sa, whiners kommer aldrig in.

 

Att det är så j*vla svårt för folk att acceptera att deras ansökningar har blivit nekade. :_ Om ni inte ens kan läsa första inlägget och följa instruktionerna så kan ni väl för i h*lvete inte tro att ni ska komma in? Idiotiskt.

 

Du, 55_66, är ett perfekt exempel på p12syndrom.

 

Du var för f*n 12 år förra året. Ingen skillnad mellan våra åldrar.

 

Och bara för att andra dumma 97:or beteer sig så, så gör inte jag det :angry: Det är diskriminering :angry:

 

Detta slutar bara med att någon får en varning hoppas det blir du MacGyver...

Som han sa, p12 syndromet har oftast inget att göra med åldern på personen.

 

Så vaddå om man är 12 år, och nästa år då fyller man 13, då har man inte P12-syndromet? Det är ju ett tecken på könsdiskriminering.

 

"ett tecken på könsdiskriminering"??

 

Vet du ens vad könsdiskriminering betyder? Antagligen inte, du skriver bara sånt som du tycker passar. Sådana personer vill vi inte ha. ;)

 

PS. Om jag har fattar det rätt så strävar vi efter att bli en mognare grupp vilket kan bli svårt om personer som dig finns med. Syftar på då hur ni reagerar när ni blir nekade och sedan börjar bråka om saken.

 

Oj skrev fel, hehe. Menar åldersdiksriminering.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är indirekt åldersdiksriminering, eftersom yngre ofta beter sig dumt och skriver dåligt. Vi har som sagt 12 åringar som sköter sig bra.

 

Så eftersom de flesta som är 12 inte är tillräckligt mogna kan vissa kanske tolka det som åldersdiksriminering, men så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Äh vafan jag skiter i det här ämnet. BTW: Kattgruppen verkar suga ändå.

Där har du fel. (:

 

Den verkar suga för mig som inte får gå med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...