Hoppa till innehåll

Svin Pest!


360Xbox

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst MacGyver

Mm, för om 1 blir smittad i sverige sen är han/hon på tex: Dreamhack, då är det ganska kört.

:_

 

De som smittas sätts ju i karantän...

 

Dom sa att det skulle ta flera månader att göra ett botemedel.

100 dagar är inte mycket.

 

Inte orolig, äter inte griskött. :)

 

Det går över snart, som fågelinflunsan, ew.

Hahahahaha det är helt ofarligt att äta griskött, det smittar från människa till människa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte alls orolig, och även om hela jordens befolkning kommer att utplånas så kan jag iallfall dö lycklig, i vetskapen om att jag inte spenderade mina sista månader på att vara rädd.

haham jävligt sant och vist sagt.

 

Btw, man har medicin för att hålla 40% av svergies befolkning friska från svininfluensan. det man håller på att ta fram är ett VACCIN. för de som är intresserade kan ni ju följa spridningen om ni vill:

http://flutracker2.rhizalabs.com/cbi/snaps...a4ff50f84030e19

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte orolig, äter inte griskött. :)

 

Det går över snart, som fågelinflunsan, ew.

Hahahahaha det är helt ofarligt att äta griskött, det smittar från människa till människa.

 

Dem sätts i karantän när dem får symptom, blir sjuka.

Men om det är en som sitter och spelar på ett Dreamhack som har svininfluensa så smittar han andra innan han själv insjuknar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev mer orolig av fågelinfluensan, för fåglar finns överallt och det finns typ 4 fågelholkar i närheten där jag bor.

Vafan media ska alltid göra en j*vla stor grej av saker, ändra rubriker varje kvart med samma innehåll i artikeln.

Har också sett en massa stavfel pga hetsskrivande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

å nej! 80st av 6 000 000 000 har dött.

 

håller med Garone media blossar upp det hela väldigt mycket,men om någon ändå är rädd för att dö av tex gris sjukan så kan jag ju tipsa dom om att inte åka i en bil då det är minst 100ggr större chans att dö i en trafik olycka en av svin sjukan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...