Heaz Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Detta hände min kompis: han och jag spelade fotboll. Han har massa buskar hemma hos han. Så skulle han hämta bollen i en buske, då fick han em gren i huvvet. Började blö som f*n. Redigerat 10 April 2004 av Lord Sebbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag Rammlade in I Målstolpen I går AJAJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det är väl inget att kasta hemmagjorda El-handgranater på träd och sen råka kasta på sin kompis? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 2 av min akompisar "leker typ sånt hela tidn..hoppar från höga träd och massor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 :( min kompis spran in i en trä stolpe och hela huvudet vart sönder han spydde när ah nskulle åka bil till sjukhuset Ser han ut som en höna som blivit slaffsad av en motorsåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Min kompis trillade på ronpan en gång..så var det en glas skiva på marken så den satte sig där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 I hålet, hmmmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har tagit på El staket Det Vibrerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har tagit på El staket Det Vibrerar Det är klart att det gör... Min värsta historia: Jag kutar igenom en korridor på ovanvåningen på skolabn, jagad av en klasskamrat. I panik fastnar jag i ett trasigt dör handtag och handtaget fastnar i armen, jag märker inget. Kutar och sliter upp hela j*vla armen. Jag tiittar bakåt och ser ingen jagande. Går in o gömmer mej i ett klassrum då någon ropar, - Din tröja är paj. Jag tar av min tröja och sen min splattade vänster arm. Mer än så behöver ni inte veta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Igår så var jag och min kompis ute på hans baksida så skulle vi springa 10 varv runt hans vedbod och när jag hade sprungit 3 varv så trampar jag på en Potatishacka så den kör in i skon och i min stortå (den gick inte rakt igenom) och sen mellan Stortån och den bredvid stor tån blev det ett hack in :( H*lvetes F*n vad ont det borde göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag fick ett vidrigt R under min läpp när jag var i stockholm!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag har slagit sönder pannan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.