Touchmagic Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 skulle också vilja ha de där night vision goggles men kommer inte ha råd, ska köpa ny mobil så det får vänta. ska bara springa till gamestop och köpa det vanliga spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 vad kan morden warfare2 kosta? blev sugen på att köpa det till datorn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 vad kan morden warfare2 kosta? blev sugen på att köpa det till datorn :D Troligen 499kr vid release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 vad kan morden warfare2 kosta? blev sugen på att köpa det till datorn :D Troligen 499kr vid release. ska du skaffa Garone? vet ngn hur det kommer vara? typ som innan med små maps åå så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 vad kan morden warfare2 kosta? blev sugen på att köpa det till datorn :D Troligen 499kr vid release. ska du skaffa Garone? vet ngn hur det kommer vara? typ som innan med små maps åå så eller? Solklart att jag ska skaffa det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 har sett gameplay :P .ser as kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 nrj man spelar som en gubbe som heter Roche tror jag jag såg det på youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Är det bara jag som ska köpa Prestige Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Prestige Edition ser snyggt ut. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Är det bara jag som ska köpa Prestige Edition?Jag skulle gärna köpa det, men jag har inte råd. Det får bli det vanliga för mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 jag tror inte jag kommer köpa prestige edition. men det beror på vad det kommer kost... dom där night vision googles är ju coola men jag skulle igentligen bara vilja ha MW2 och cod classic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Prestige Edition ser snyggt ut. :D Har redan lagt upp videon på sida två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.