admin Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Då börjar det bli dax för uppdateringar under sommaren. Några superstora förändringar är inte att vänta men ni har ni några förslag så ta gärna upp de i den här tråden så kanske de kommer med i sommarens uppdateringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Åldersgräns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Att man kan ha åäö samt mellanrum i sina namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Ja, de där skinsen har man ju gått å drömt om ett tag nu... Trött på Frosty Fuska™ :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Ta bort censuren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Byta namn när man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Skrota FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Ta bort censuren /Agree Skrota FM.Håller med! Redigerat 5 Juni 2009 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.) Se facepunchstudios. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 jag tycker man ska vara unik. Sen så tycker jag att man bör ändra om fuskamynten.. Tips på spel - 10 Omdöme - 20 Fusk - 20 Nytt inlägg - 1 Ny tråd - 5 Alltså det belönas mer att skicka in på fuskarkivet än att göra nya inlägg och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 FM för ämnen borde sänkas drastiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.) Se facepunchstudios. För en gångs skull håller jag med dig, REP systemet är något jag förespråkat länge och anser också att det bör tas i bruk. Detta skulle minska spam då man måste skriva bra och utförliga inlägg istället för att få rank för vad som helst. Skrota FM.Håller med! Kapitalet skapar förtryck, orättvisa och spam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg