Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Om admin hade tagit bort fuskamynten och ersatt det med t.ex. rep-systemet hade ju en del av hans inkomster från den här sidan försvunnit, så jag tror inte det blir av. :P Det blir ju samtidigt väldigt taskigt mot de som köpt fuskamynt via SMS och telefon eftersom de pengar som de använt helt plötsligt går upp i rök. Som WASD sa förut är det troligen för sent att byta till rep.

 

Dock så tycker jag att Fuska.se borde kunna fräscha upp extralänken lite och anordna tävlingar i chatten som de hade förut. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Snälla admin, inte Rep, har sett en del sidor med det, verkar vara ett failande system.

 

I alla fall, saknar spelhörnan och kanske något mer skin. Tycker också att cencuren borde vara valfri, man måste manuellt avaktivera den.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta lite nu.. REP + Fuska.se? :lol: :lol:

Ni kan väl knappast tro att något sånt skulle fungera här...? eller?

Man använder ett s.k "REP-System" på seriösa forum, fuska.se är långt ifrån ett seriöst forum.

 

Åldersgräns? T.o.m en pojke på 10 år kan ge falska personuppgifter.

 

FuskaMynt bör behållas. Jag och vissa andra samlar bara på oss FuskaMynt eftersom att det inte finns något att lägga dem på. Visst, man kan ändra så att man bara får FuskaMynt när man skriver inlägg & startar nya ämnen.

FuskaMynt är också ganska nödvändigt på fuska.se. Om inte FM finns så går det inte att driva grupper.. Nu kommer antagligen någon säga "gratisgrupper"? Nejdu, vi hade det men alla medlemmar var eniga om att man skulle betala en grupp med FuskaMynt.

Mitt förslag är att fixa nya saker till Affären.

 

Bort med censuren skulle inte heller vara fel, men som sagt, så finns det minderåriga här på fuska.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Mjo affären skulle behöva mer prylar.

 

Du kan ju ta en titt i min gamla tråd också, http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=114992

Kanske ett alternativ istället för rep om admin anser att det funkar.

Nej.

 

Det belönar ju spam. Då kan man bara skriva 500 half-assed inlägg i ett forum och få emblem för det som man förlänger sin e-penis med.

 

Nej, det ska vara +rep, eller ett "smiley-system" som de hade på Facepunchstudios förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Tycker inte om +rep ideén så mycket, tycker http://i41.tinypic.com/2crwmz6.png är bättre.

Då man röstar på hur bra ett inlägg är. :) = +1, :( = -1

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Tycker inte om +rep ideén så mycket, tycker http://i41.tinypic.com/2crwmz6.png är bättre.

Då man röstar på hur bra ett inlägg är. :) = +1, :( = -1

Alltså smiley systemet som finns på facepunch.

 

Fast det borde vara som de hade tidigare, d.v.s. med mer smileys, inte bara glad och ledsen. Tidigare kunde man bedöma posten som Rolig, Informations-rik, Felaktig o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Byta andvändarnamn 1 gång per 6 månader
  • Endast kunna göra en tråd per dag
  • Bort med FuskaMynt
  • Försöka få mer medlemmar till sidan t.ex. 14-26 år
  • Ta bort totalt onödiga trådar istället för bara låsa
  • Skaffa ett system så man lätt kan se aktiva och nya trådar

 

Lite saker som är viktiga för mig.

 

Kommer kanske med edit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta tillbaka dagens fråga.

 

fixa så att allas ålder syns så man inte kan gömma den.

 

en ny backgrund på hemsidan vore trevligt.

 

fixa ett spoiler forum så att man kan prata om vad man tyckte om spelets slut eller liknande.

 

byt ut joysticken i hörnet mot en tecknad bild av en isbjörn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta tillbaka dagens fråga.

 

fixa så att allas ålder syns så man inte kan gömma den.

 

en ny backgrund på hemsidan vore trevligt.

 

fixa ett spoiler forum så att man kan prata om vad man tyckte om spelets slut eller liknande.

 

byt ut joysticken i hörnet mot en tecknad bild av en isbjörn.

vad har en isbjörn med ett spel-forum att göra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...