DiRtY Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 vet itne vad ni gjorde eran sista skol dag, men detta gjorde vi (idag) kolla på hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 haha snyggt med hinken på huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Sista var det enda som var roligt jue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Haha @ Hinken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Haha :) hinken var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Förresten, vad hände där med ambulansen? Ni började skratta som f*n och stängde av kameran .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Ofta det var in klass... Aja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 HAHAHA! Allt var kul. Men det med ramlösan var sämst xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Ofta det var in klass... Aja! Och varför skulle det inte vara det?Den var rätt kul,garvet på 0.36 är roligast,låter som det är någon psykopat som garvar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 HAHAHA! Allt var kul. Men det med ramlösan var sämst xD det var inte Ramlösa:D toavatten:D tyckte inte heller det var så roligt förutom andra gången då min polare råkade sluta filma precis när jag började skvätta igen och träffade ett par lärare, som blev asförbannade, men kul var det. Förresten, vad hände där med ambulansen? Ni började skratta som f*n och stängde av kameran ..stängde itne av kameran, tog bort det senare. har dock min riktiga kamera snart, filmade bara med min mobil nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 HaHa ofta det var toa vatten!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Haha hinken :P På min skola vart det matkrig och slagsmål(svenskar vs invandrare) Redigerat 9 Juni 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.