Hoppa till innehåll

Hur Mycket Kostar Playstation3 ?


irak_king
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.

 

Jag undrar om nån vet hur mycket en playstation3 kostar i dubai ?

ja ska åka dit på semester sen hadde ja tänkt att köpa ps3 därifrån ..

 

Och så är ja inte säker på vilken konsol ja ska köpa antingen XB 360 eller PS3 , för ja kommer kanske ångra mig om ja köper PS3 för de är rätt dyrt ..

 

MVH

 

Mycket Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar du mer olika spel som många andra spelar på både dator och Xbox 360 samt lite Wii, ska du absolute köpa Xbox 360 då de har mer spel att bjuda ut. Det mesta som kommer ut från Microsoft kommer till både dator och Xbox 360. Xbox 360 har ju ett bra Xbox Live system där du kan spela på nätet.

 

Playstation 3 har inte så mycket utbud. Som jag ser det själv verkar det bara typ fallout 3 samt Metal Gear Solid 4 som är roligt där.

 

Sen så kan jag inte allt om PS3.

 

Men det här är min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska köpa ett svensk ps3. Du kan ju spela spelen men dock inte se på svenska blu-ray filmer.

360 måste du väl ha svensk för att kunna köra spelen också?

 

Ps3 har många roliga spel..

Alla singstar (vol 1, vol 2, vol 3, abba)

killzone 2

littlebigplanet

Ratchet & clank (tools of destruction, quest for booty)

Uncharted

Motorstorm (1, 2)

Gran turismo 5 prologue

 

och dessa är bara några roliga spel till ps3. Sen så är faktiskt playstation network riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.

 

Jag undrar om nån vet hur mycket en playstation3 kostar i dubai ?

ja ska åka dit på semester sen hadde ja tänkt att köpa ps3 därifrån ..

 

Och så är ja inte säker på vilken konsol ja ska köpa antingen XB 360 eller PS3 , för ja kommer kanske ångra mig om ja köper PS3 för de är rätt dyrt ..

 

MVH

 

Mycket Tacksam för svar!

Köp det i Sverige istället... Jag tror inte att svenskköpta PS3 spel kommer funka på det annars. Själv är jag föredetta Xbox 360 äger och nybliven PS3 ägare. Nästan alla bra 360 spel blev ändåså portade till PC så jag tyckte det var lika bra att skaffa ett PS3 iställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.

 

Jag undrar om nån vet hur mycket en playstation3 kostar i dubai ?

ja ska åka dit på semester sen hadde ja tänkt att köpa ps3 därifrån ..

 

Och så är ja inte säker på vilken konsol ja ska köpa antingen XB 360 eller PS3 , för ja kommer kanske ångra mig om ja köper PS3 för de är rätt dyrt ..

 

MVH

 

Mycket Tacksam för svar!

Köp det i Sverige istället... Jag tror inte att svenskköpta PS3 spel kommer funka på det annars. Själv är jag föredetta Xbox 360 äger och nybliven PS3 ägare. Nästan alla bra 360 spel blev ändåså portade till PC så jag tyckte det var lika bra att skaffa ett PS3 iställe.

 

Alla sorters ps3-spel funkar till alla sorters ps3-konsoller.

 

Men jag tycker dock ändå att det är bättre och köpa i sverige. För det första kan det vara svårt med garantin och sedan som sagt funkar inte svenska blu-ray filmer med tex de från USA och så.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...