MegaSvampen Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Amon Amarth - Runes to my memory seriöst: Slipknot - Snuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 http://open.spotify.com/track/3TzVNsNhnw7yUGmlmWNZbv 4 sure. Ne jag ska ha en klassisk låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 I lol'd. Bohemian Rhapsody kanske, men tror inte att man får välja några låtar till sin begravning. Min farfar fick inte spela sin... Men det är ju bara på vissa man absolut får spela på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 (redigerat) Flera tårar har fallit pga denna låt. Inte bara för att introt är det vackraste jag hört, utan att det var den sista låt jag hörde ifrån fear.fm.... Redigerat 13 April 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Skulle nog vara litervis av tårar som föll om denna låten spelades <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 John Adams - Phrygian Gates Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 http://www.youtube.com/watch?v=k6Qd9VR1gD8...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Eric Clapton-Tears in heaven Guns 'n' Roses-Knockin' on heavens (stavning) door Michael Jackson-Will you be there Redigerat 20 April 2010 av Maximate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Pearl Jam - Alive GLaDOS - Still Alive :lol: Redigerat 20 April 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Bästa låten man kan ha på en begravning:Slipknot-snuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ff war Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Eminem - When I'm Gone The Fray - How To Save A Life ____________________________ MC Hammer - U Can't Touch This AC/DC - Highway To Hell Skulle vara awesome om jag kunde ha dem här :P Redigerat 24 April 2010 av ff war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Ni tror ju verkligen att ni kommer få ha rock/hårdrocklåtar på era begravningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.