Gäst member Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Metallica - nothing else mattersDen låten är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Metallica - nothing else mattersDen låten är skön. :o Member är tillbaks :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Highway to Hell tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Metallica - nothing else mattersMin kusin hade den på sin begravning, fattade inte att den var så bra tills jag hörde den på begravningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Celine Dion - My Heart Will Go On Boyzone - No Matter What Det är sådana låtar som kan få en tårögd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadgasm Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Celine Dion - My Heart Will Go On Boyzone - No Matter What Det är sådana låtar som kan få en tårögd. hahahahaha vaa? men on topic: dream theater - the spirit carries on, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Bob Sinclar - Rock this party Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Varför ska man tänka på det nu xD Majoriteten här kommer ju dö om typ 60-90 år, och det är väl inte ni som bestämmer musiken på begravningen? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Varför ska man tänka på det nu xD Majoriteten här kommer ju dö om typ 60-90 år, och det är väl inte ni som bestämmer musiken på begravningen? :o Det är nog bara vad man skulle vilja ha, och som man tycker passar till det. Fast ja, om man dör är det väl nästan de anhöriga som bestämmer, eller tar någon som de tror att man vill ha. Skulle kunna tänka mig The Spirit Carries On, som någon sa här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Dessutom kan vi alla lika väl dö imorgon som om 60-90 år. The Spirit Carries On, definitivt. Texten är så extremt passande så det skulle vara perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Varför ska man tänka på det nu xD Majoriteten här kommer ju dö om typ 60-90 år, och det är väl inte ni som bestämmer musiken på begravningen? :o Det är nog bara vad man skulle vilja ha, och som man tycker passar till det. Fast ja, om man dör är det väl nästan de anhöriga som bestämmer, eller tar någon som de tror att man vill ha. Skulle kunna tänka mig The Spirit Carries On, som någon sa här! In that case skulle jag vilja ha http://www.youtube.com/watch?v=wcocA9t5iJ0 när/om man blir inbärd i sin kista. http://www.youtube.com/watch?v=ibE7IqEjni4 kanskeee.... känns rätt "lol" att tänka på sin begravning nu men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Somewhere Over the Rainbow, What a Wonderful World eller Dust in the Wind. (Tror låtarna heter så). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.