360Xbox Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Midsommar? Orka...:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Midsommar? Orka... Jag håller med... Ser ingen orsak till att fira eller göra något speciellt. Men jag klagar inte för jag får en day off från jobbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 blir nog att träffa lite släktingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Träffa Mormor, fira litegrann kanske.. Jag firar inte så mkt Midsommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Åka till Öland och tälta med några kompisar. Kommer jag supa skallen av mig? - Nej Kommer jag ha skitkul? - Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag Ska bada i 15min sträck i 12 grader ..... Om jag klarade det skulle jag få 200kr :P! Annars ska vell jag vara vid datorn:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag har inget planerat, kanske grilla med familjen eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag ska åka till England :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag ska inte göra någonting speciellt, för jag menar vad finns det att fira? Mitten av sommaren? Lika meningslöst som att säga att man ska fira midvinter, midhöst eller midvår, jag menar time comes and passes. Det kommer alltid att finnas en midsommar, för allting har ju en mitt. Precis som att säga att man ska fira mitt-lördag, d.v.s mitten av en helt vanlig svensson-lördag. Förstår ni ironin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Åker till Falkenberg imorgon och chillar där nere ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Sitta och vara sur och hoppas att de regnar som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 oh, insällda människor här va ;) palla vara så negg, hallå. det är kanske meningslöst att fira men palla bry sej vad man firar då, det är ju ändå en anldening till att ha kul och fira nåt :lol: chill ju, gillar ni det inte. hepp sup skallen av er eller sitt vid eran dator då ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.