majskolv Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 vi har "moderna" crt skärmar på visa datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Kasta ut datorskärmen ut från fönstret. Det är skit kul. :o Vad är det för datorskärmar på din skola? (Tror du är sarkastisk men undrar ändå xD) Vi har gamla tjockskärmar. Svarade de på din fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Jag brukar inte göra någonting på skoldatorn för jag har tyvärr blivit portad från datasalen. Och man undrar ju självklart varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 jag brukar bara göra klassiker som att gå in på meatspin åt en kompis när han eller hon hämtar en utskrift eller liknande. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Kasta ut datorskärmen ut från fönstret. Det är skit kul. :o Vad är det för datorskärmar på din skola? (Tror du är sarkastisk men undrar ändå xD) Vi har gamla tjockskärmar. Svarade de på din fråga? Japp. Om ni inte vill göra som jag sa innan med cmd kan ni göra såhär: @echo off command @echo on spara som .bat fil. Jag och min kompis i min gamla klass har tyska (olika grupper) men idag var en lärare sjuk så vi var 1 stor grupp. Då hade vi dator. Då lekte vi lite med cmd hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Gå in på meatspin på någons dator, dra ut musen och tangentbordet, och vrid upp skärmen mot resten av klassen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 ladda ner virs of doom och sätt den i nån fil som gör att den dyker upp så fort man startar datorn. reaktionen är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Gå in på meatspin är säkert uppskattat av läraren :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Gör ett textdokument och gör så här msgbox"skriv vad du vill ska poppa upp här" och kopiera den en jävla massa gånger. (får bara vara en per rad) Och spara som Hemligt Dokument.vbs Den som har datorn kommer antagligen bli nyfiken och bli attackerad av en jävla massa popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Kasta ut datorerna genom fönstret, En klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Starta någon porrfilm, sedan stänga av skärmen och ljudet och gå därifrån. Reaktionen på näste man som kommer kommer vara prislös. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) Gör ett textdokument och gör så här msgbox"skriv vad du vill ska poppa upp här" och kopiera den en jävla massa gånger. (får bara vara en per rad) Och spara som Hemligt Dokument.vbs Den som har datorn kommer antagligen bli nyfiken och bli attackerad av en jävla massa popups. Eller någonting i stil med: msgbox"SPAM",89,"SPAM" do msgbox"SPAM",89,"SPAM" loop den koden gör att rutan aldrig försvinner, så länge man inte tar Ctrl-Alt-Del och avslutar. Gå in i anteckningar och spara detta som typ Hemligt.vbs Redigerat 12 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.