Hoppa till innehåll

Star Wars Besvikelse

GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah

Det beror på hur pass bra BioWare lyckas med att få storyn viktig i spelet. Men jag hade nog helst sätt att de gjorde ett KotOR 3 så att man fick se hur det allting gick efteråt. :( Fast jag måste erkänna att jag är sjukt hypad över ett Star Wars MMO, det är som gjort för att lyckas.

Hur det gick efteråt förklaras i SW:TOR och andra källor ;p

"True Sith" attackerar, visar sig att de leds av en överlevande från "Great Hyperspace War". Fa

n vad boring, hoppades på något mystiskt, typ att True Sith var en grupp sith som bortfördes från Korriban av Rakata, och sedan planerar på att attackera galaxen för någon mystisk anledning : p Men nu är det bara "Döda jedi och republiken"-tramset om och om igen <.<

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det beror på hur pass bra BioWare lyckas med att få storyn viktig i spelet. Men jag hade nog helst sätt att de gjorde ett KotOR 3 så att man fick se hur det allting gick efteråt. :( Fast jag måste erkänna att jag är sjukt hypad över ett Star Wars MMO, det är som gjort för att lyckas.

"True Sith" attackerar, visar sig att de leds av en överlevande från "Great Hyperspace War". f*n vad boring, hoppades på något mystiskt, typ att True Sith var en grupp sith som bortfördes från Korriban av Rakata, och sedan planerar på att attackera galaxen för någon mystisk anledning : p Men nu är det bara "Döda jedi och republiken"-tramset om och om igen <.<

Kommer inte finnas några jedis att slåss mot. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"True Sith" attackerar, visar sig att de leds av en överlevande från "Great Hyperspace War". f*n vad boring, hoppades på något mystiskt, typ att True Sith var en grupp sith som bortfördes från Korriban av Rakata, och sedan planerar på att attackera galaxen för någon mystisk anledning : p Men nu är det bara "Döda jedi och republiken"-tramset om och om igen <.<

Alla lolkidsen såklart?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla lolkidsen såklart?

Neej, de rollar sith

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom borde satsa på ett nytt academy då många spelar och vill ha det.

Samt Battlefront 3 med bättre internet kommunikation.

Många av Star Wars spelen "för mig" är en ren besvikelse. Ibland verkar dom inte fatta att de ska lyssna på folket och inte bara följa teknikens väg för att göra allt häftigt.

Använd den nya tekniken för att göra ett bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom borde satsa på ett nytt academy då många spelar och vill ha det.

Samt Battlefront 3 med bättre internet kommunikation.

Ett nytt Jedi Knight kunde varit nice. Ett bra Battlefront är för svårt att göra. Om man skulle gjort det till ett riktigt bra spel skulle man endast satsat på multiplayer och sen att göra riktigt episka strider a-la filmerna. Det blir inget episkt av 16 vs. 16 på ett sjukt stort slagfält. 64 vs 64 is more like it.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...