halokrom Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 fail för dom som köpt biljetter till hans konsertEh.. Jag är säker på att biljetterna är mer värda nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 02:26 så raporterades det att han var död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Han var asbra! Men om han inte hade genomgått massa operationer skulle han fått mer respekt både före och efter sin död! Han kanske till och med skulle levt än idag om han inte hade gjort massa operationer :/ R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Han var asbra! Men om han inte hade genomgått massa operationer skulle han fått mer respekt både före och efter sin död! Han kanske till och med skulle levt än idag om han inte hade gjort massa operationer :/ R.I.P Tror inte han dog av operationerna, är väl mer troligt att han typ har tagit en överdos av något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Han var asbra! Men om han inte hade genomgått massa operationer skulle han fått mer respekt både före och efter sin död! Han kanske till och med skulle levt än idag om han inte hade gjort massa operationer :/ R.I.P Tror inte han dog av operationerna, är väl mer troligt att han typ har tagit en överdos av något. Ja kanske, fast han hade hudcancer sen innan, så han visste att han skulle dö snart. Han hade sagt att han fått hudcancer från en av alla hans operationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Synd. Han var en riktigt bra sångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) R.I.P Vissa låtar som han har gjort är faktiskt rätt sköna att lyssna på. Redigerat 26 Juni 2009 av member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Och för att avlsuta detta så är detta ingen att gråta över för det dör barn varannan sekund. Varför inte göra en tråd för dem och sörja?Därför att MJ var känd över hela världen, och troligen den bästa pop-musikern. Miljontals, om inte miljardtals, kände till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Jag har hört hans låtar, den enda jag faller för är något med earth. annars hatar jag honom som pedofil och han är inte mänsklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Aldrig riktigt gillat hans musik men man måste erkänna att han var jävligt stor, dock känn som som jag (vi?) är i lite fel generation för att förstå hans storhet. Måste dock hålla med citet som Axzl postade om att han redan varit "död" ett tag. Tråkigt dock att hans sista försök till comeback blev hans död dock . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Han var asbra! Men om han inte hade genomgått massa operationer skulle han fått mer respekt både före och efter sin död! Han kanske till och med skulle levt än idag om han inte hade gjort massa operationer :/ R.I.P Tror inte han dog av operationerna, är väl mer troligt att han typ har tagit en överdos av något. Ja kanske, fast han hade hudcancer sen innan, så han visste att han skulle dö snart. Han hade sagt att han fått hudcancer från en av alla hans operationer. Nej, han berättade det i Oprah Winfreys show 1992 att han hade fått "Vitiligo", inte hudcancer. Vissa tror bara att han ljög och opererade sig själv till vit, vissa tror på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Han var asbra! Men om han inte hade genomgått massa operationer skulle han fått mer respekt både före och efter sin död! Han kanske till och med skulle levt än idag om han inte hade gjort massa operationer :/ R.I.P Tror inte han dog av operationerna, är väl mer troligt att han typ har tagit en överdos av något. Ja kanske, fast han hade hudcancer sen innan, så han visste att han skulle dö snart. Han hade sagt att han fått hudcancer från en av alla hans operationer. Nej, han berättade det i Oprah Winfreys show 1992 att han hade fått "Vitiligo", inte hudcancer. Vissa tror bara att han ljög och opererade sig själv till vit, vissa tror på han. Jag brydde mig aldrig om han opererade sig till vit eller om det var medicinskt- Han var ju fortfarande Michael Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.