Hoppa till innehåll

Ta Inte Vaccinet Mot Svininfluensan


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Beror ju helt på vilken fakta vi väljer att tro på. Finns antagligen minst lika mycket om inte mer fakta som säger motsatsen av vad ni säger. Du som tror på religioner bara för att det är så många andra som tror på det -ungefär citat "tror inte att så många skulle ljuga om det" borde väl kunna se vår synvinkel, men det verkar som att du sväljer alla konspirations teorier som om du livnär dig på dem. Jag har svårt att tro på all skit du ger "fakta" om. Visst, okej att du väljer att tro på någon random kille som hittar på saker, men du får acceptera att inte alla följer dig blint och faktiskt tycker emot.

 

Sen har jag börjat undra om ni aldrig lärde er att vara källkritiska i skolan, i princip allt material ni lägger fram som bevis är privatpersoner som har skapat utan vettiga källor. Vad litar du mest på Wikipedia eller Nationalencyklopedin?

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/sigh

 

 

Precis vad vissa här håller på med. Om ni tar reda på fakta kommer ni förmodligen till samma slutsats som oss.

Eller så kommer man till slutsatsen att det är så fruktansvärt löjligt att det plötsligt framstår som självklart varför konspirationsteoretiker inte tas på allvar.

 

Men, till topic.

 

Snälla lilla söta rara. Många mediciner innehåller allt möjligt konstigt, och innehålls förteckningen är hämtad ur en blogg som inte uppger sin källa. Det står ju inte ens vilka kvantiteter vi pratar om, vilket gör hela innehållsförteckningen värdelös. Läkare är inte dumma i huvudet vet du. Är man allergisk mot typ ägg så får man inget vaccin. Förutsatt att det ens rör sig om sådana mängder så att det skulle kunna framkalla en reaktion.

 

Man skall inte vaccinera sig för att tre personer dog i USA 19någonting? Isåfall skall man inte vaccinera sig mot något. Inte mot stelkramp, inte mot rödahund, hepatit, tbe, polio eller någon annan sjukdom. För jag lovar att fler har dött på grund av de vaccinerna än av svin-influensan vaccinet. Det finns en anledning till att man måste stanna 20-30 minuter hos läkaren efter man har vaccinerat sig. Det är för att se hur man reagerar på medicinen.

 

Sedan så har alla mediciner bieffekter. Så även vaccin mot influensa. Här skall ni få höra vad två vanliga mediciner, Panodil och Voltaren i tablettform kan göra.

 

Panodil: Leverskador och allergiska reaktioner.

 

Voltaren: Kräkningar, diarré, svindel, kramp i luftrören, gulsot, inre blödningar, nedsatt hörsel och syn, mardrömmar, ,depression, hjärtklappning, sönderfall av röda blodkroppar, Steven Johnsson syndrom, hjärnhinneinflammation och angioödem, för att nämna några.

 

Ni skulle bara veta vad Alvedon gör.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som Guggo säger är allt relativt, och bara för att ett vaccin är lite farligt är det inte värre än resten av skiten vi får i oss.

 

Men WASD, du som nu har undersökt (googlat) om det här, varför kan vi inte få något saftigt bevis som helt plötsligt skulle få oss att byta sida, eftersom det verkar vara sånt du lovar finns.

 

Och något jag inte riktigt fått klart för mig än. Är det (möjligt) felaktiga vaccinet medvetet eller omedvetet? Finns det något motiv för att göra såhär? Om inte, tror ni helt enkelt att forskare och läkare är dumma och att ni kan bättre än dem, eller ska allt skyllas på USA och massa sånt tjohejs?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Text

Nu skriver jag inte till indiens befolkning utan till dig, som lätt skulle kunna överleva en släng av svininfluensan. 77 personer har smittats i sverige, det är där du bor (förutsätter jag), och ingen har dött. jag är inte säker på om alla har tillfrisknat än men jag förutsätter att de kommer att göra det. skulle DU ta ett vaccin som innehåller kvicksilver, starka rengöringsmedler, cancerframkallande ämnen och allt annat mysigt som stod med i mitt första inlägg? eller skulle du hellre få en förkylning en gång? du vet väl att om du överlever så får du ett livslångt skydd från det viruset tack vare ditt immunförsvar?

 

jag sa i första inlägget att jag inte vet varför någon skulle vilja att vi tar detta, men det finns en anledning.

 

 

EDIT: dålig stil att jämföra dagens virus med det som hände 1976 då det inte ens var exakt samma sjukdom. antalet människor på planeten är visst relevant för det visar chansen att överhuvudtaget BLI smittad eftersom det visar smitthastigheten (något sånär).

 

Jag dricker ju Fanta ibland trots att det innehåller ett cancerframkallandemedel :rolleyes:

 

Sen är vaccinet från 1979 samma som idag eller har man modieferat det något?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som Guggo säger är allt relativt, och bara för att ett vaccin är lite farligt är det inte värre än resten av skiten vi får i oss.

 

Men WASD, du som nu har undersökt (googlat) om det här, varför kan vi inte få något saftigt bevis som helt plötsligt skulle få oss att byta sida, eftersom det verkar vara sånt du lovar finns.

 

Och något jag inte riktigt fått klart för mig än. Är det (möjligt) felaktiga vaccinet medvetet eller omedvetet? Finns det något motiv för att göra såhär? Om inte, tror ni helt enkelt att forskare och läkare är dumma och att ni kan bättre än dem, eller ska allt skyllas på USA och massa sånt tjohejs?

Det som verkar gå runt i konspirationsteoretikarna(?)'s huvud ang. vaccin är att det är ett litet steg i att kunna kontrollera hur många barn etc. man ska kunna föda, alltså birth control.

Dock finns det flera andra orsaker också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och något jag inte riktigt fått klart för mig än. Är det (möjligt) felaktiga vaccinet medvetet eller omedvetet? Finns det något motiv för att göra såhär? Om inte, tror ni helt enkelt att forskare och läkare är dumma och att ni kan bättre än dem, eller ska allt skyllas på USA och massa sånt tjohejs?

Men hallå eller. Allt är ju självklart bara en liten del i den svenska maktelitens komplott för att hjärntvätta befolkningen. Det är Alf Svensson och Olof Palme (nej, han är inte död. Det var bara en cover up av regeringen) som styr Sverige egentligen, Reinfeldt är bara en marionettdocka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta vaccinet då, men om ni kollar på svininfluensans symptomer är det inte mycket värre än en vanlig förkylning och det tar ni ju inte vaccin mot.

 

Kollade ni på denna? http://www.dailymotion.com/user/Dianequios...opaganda_webcam

Den där bloggen om ingredienserna var bara första resultatet på google, finns förmodligen bättre källor.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...