MysticGohan Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) ...Det är vissa forskare som kommit fram till att vaccinet är farligare, inget "rykte". Ungefär som "vissa forskare" som vill påstå att månlandningen -69 aldrig ägde rum? Och "vissa forskare" som har "bevis" på att 9/11 var ett inside job... Redigerat 11 September 2009 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) ...Det är vissa forskare som kommit fram till att vaccinet är farligare, inget "rykte". Ungefär som "vissa forskare" som vill påstå att månlandningen -69 aldrig ägde rum? Enligt mig är det "konspirationsteorister" som kommit fram till det, jag snackar om doktorer och liknande. Vet inte vad som gör det farligt men det är farligt, kan ha nåt med detta att göra http://www.infowars.com/swine-flu-vaccines...ive-h1n1-virus/ Men det finns inte så mycket att prata om nu eftersom de inte bestämt vilket vaccin som ska användas i sverige än. Redigerat 11 September 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nu har vaccinet dödat lika många svenskar på drygt en vecka som sjukdomen gjort på nästan två månader. http://www.metro.se/2009/10/23/80697/tva-d...er-vaccinering/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag kommer aldrig i mitt liv ta detta vaccin. Det är det sista jag gör. Men min mor har tagit det, hon kunde till exempel igår natt inte sova ordentligt, och det är av vaccinet! Jag sa till min far att heller inte ta det, men han säger bara "Jag vill inte bli smittad". Har polare som ligger i koma efter vaccinet, och som är handikappade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 ...Det är vissa forskare som kommit fram till att vaccinet är farligare, inget "rykte". Ungefär som "vissa forskare" som vill påstå att månlandningen -69 aldrig ägde rum? Och "vissa forskare" som har "bevis" på att 9/11 var ett inside job... Det finns mer bevis för att det var ett inside jobb än att det inte var det :) Kolla på Zeitgeist, part 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nu har vaccinet dödat lika många svenskar på drygt en vecka som sjukdomen gjort på nästan två månader. http://www.metro.se/2009/10/23/80697/tva-d...er-vaccinering/ det står inte någonstans att vaccinet dödat någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag har inte läst egenom den här tråden så jag vet inte ifall någon redan har sagt detta, men det var en man som tog vaccinet som dog, men han hade redan någon allvarlig sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag har inte läst egenom den här tråden så jag vet inte ifall någon redan har sagt detta, men det var en man som tog vaccinet som dog, men han hade redan någon allvarlig sjukdom.Har för mig att flera som dött av svininfluesan också redan haft någon sjukdom. Men det har funnits fullt friska personer som blivit rullstolsbundna av vaccinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Vaccinet är när som helst hos mig, funderar om jag ska ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Vaccinet är när som helst hos mig, funderar om jag ska ta det.Svininfluensan är som en vanlig influensa, om du aldrig vaccinerat dig mot den är det onödigt att vaccinera sig mot denna speciellt med tanke på biverkningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 En 5-10% chans att få triviala biverkningar i 1-2 dygn är då bättre än att riskera att smitta andra runt sig under inkubationstiden. Det finns mer bevis för att det var ett inside jobb än att det inte var det Inte så konstigt då det är befängt att söka efter bevis för att det INTE var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag kommer ta vaccinet, kommer antagligen bara eventuellt bli sjuk 1 dag högst.. Men förövrigt.. hört att det var en som har konstgjord lunga nu?.. han har ingen sjukdom och är helt frisk.. alltså utav svininfluensan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.