Zhark Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Vilken är eran favoritregissör? Min är Quentin Tarantino, älskar "stilen" på hans filmer som Pulp Fiction och Reservoir Dogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Hayao Miyazaki är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Lars Von Trier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 David Lynch så hårt efter Twin Peaks. Stört bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Tim Burton ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Michael Bay eller Steven Spielberg. Star Warz pew pew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Danny Boyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Richard Linklater :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Michael Bay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 hur menar du egentligen? Jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte har jobbat med någon. Jag antar att du menar efter filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 hur menar du egentligen? Jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte har jobbat med någon. Jag antar att du menar efter filmerna.. Vad är det som är så svårt med "Vem är din favoritregissör?"?. Känner du inte till någon väl nog för att kunna grunda en uppfattning så behöver du inte svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 hur menar du egentligen? Jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte har jobbat med någon. Jag antar att du menar efter filmerna.. Vem är din favoritregissör? Vem gör enligt dig flest bra filmer? Jag säger...Michael Bay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.