Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ett Xbox 360, ett PSP, kvalité högtalare & headset och ett par spel. Resten skulle jag sätta in på banken och leva gott av i framtiden.

• Svar 162
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Jag skulle satsa allt på retrointresset. Hellre det än att göra att de går till folk som vill ha fred på jorden och sånt skit! ; )

Redigerat av GZT
Skrivet

Gömma dem lite överallt i huset, gå till en hjärnkirurg och låta

honom pilla lite i hjärnan så jag glömmer var jag lagt dem, och

sen bli glad varje gång jag råkar hitta lite. ;)

Hahha, skrattade när jag läste det där.

Jag skulle ge alla pengarna till en speciell person... (

MIG

)

Gäst MacGyver
Skrivet (redigerat)

En miljon är inte så mycket.. Skulle spara dem för att studera och bygga ett earthship om det monetära systemet inte kraschar inom 10 år och vi inte lever i en NWO-värld. Om det monetära systemet skulle ha kraschat på den tiden skulle jag troligen skänka resten av pengarna till behövande i något fattigt land som fortfarande skulle använda sig av det monetära systemet, typ USA.

Redigerat av MacGyver
Skrivet

En miljon är inte så mycket.. Skulle spara dem för att studera och bygga ett earthship om det monetära systemet inte kraschar inom 10 år och vi inte lever i en NWO-värld. Om det monetära systemet skulle ha kraschat på den tiden skulle jag troligen skänka resten av pengarna till behövande i något fattigt land som fortfarande skulle använda sig av det monetära systemet, typ USA.

mm usa är typ det fattigaste landet i världen
Gäst Mindtwistah
Skrivet

1. Köpa mark

2. Köpa cannabisfrön

3. Odla

4. Sälj

5. ?????

6. Profit!

Har man en miljon vill man ju en 1.. eller 10 till :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...