Garone Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Ett Xbox 360, ett PSP, kvalité högtalare & headset och ett par spel. Resten skulle jag sätta in på banken och leva gott av i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Ångrat mig, jag skall lägga ett par tusen under kudden och använda dem till när jag flyttar hemifrån. Resten... går till RBEF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Jag skulle satsa allt på retrointresset. Hellre det än att göra att de går till folk som vill ha fred på jorden och sånt skit! ; ) Redigerat 1 Augusti 2009 av GZT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag skulle satsa allt på retrointresset. Hellre det än att göra att de går till folk som vill ha fred på jorden och sånt skit! ; ) Word, dawg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Gömma dem lite överallt i huset, gå till en hjärnkirurg och låta honom pilla lite i hjärnan så jag glömmer var jag lagt dem, och sen bli glad varje gång jag råkar hitta lite. ;) Hahha, skrattade när jag läste det där. Jag skulle ge alla pengarna till en speciell person... ( MIG ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 dratt med polarna till vegas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 dra till las vegas och sätta allt på rött i roulette, get rich or die trying bitch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) En miljon är inte så mycket.. Skulle spara dem för att studera och bygga ett earthship om det monetära systemet inte kraschar inom 10 år och vi inte lever i en NWO-värld. Om det monetära systemet skulle ha kraschat på den tiden skulle jag troligen skänka resten av pengarna till behövande i något fattigt land som fortfarande skulle använda sig av det monetära systemet, typ USA. Redigerat 1 Augusti 2009 av MacGyver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 En miljon är inte så mycket.. Skulle spara dem för att studera och bygga ett earthship om det monetära systemet inte kraschar inom 10 år och vi inte lever i en NWO-värld. Om det monetära systemet skulle ha kraschat på den tiden skulle jag troligen skänka resten av pengarna till behövande i något fattigt land som fortfarande skulle använda sig av det monetära systemet, typ USA.mm usa är typ det fattigaste landet i världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
choopa Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 jag sparar tills jag blir äldre för jag har hund fisk och skäggagam kanske en till skäggagam i så fall en hona för jag har en hane :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 1. Köpa mark 2. Köpa cannabisfrön 3. Odla 4. Sälj 5. ????? 6. Profit! Har man en miljon vill man ju en 1.. eller 10 till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 köpt en Husaberg FE 650 S och en KTM 525 och trimmat min lilla CH.Självklart akra rör på alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg