K.K. Slayer Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ja,babba och GOLDEN MAN har inte de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Ci ahr det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 jag har det inte men jag tycker hultsberg skolan skulle ha det ps min syrra har spelat in en film och min bror också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 nä de har vi inte men de skulle vatt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Vi gör inga filmer men däremot ser vi på filmer. Dessutom skulle min klass inte palla att göra filmer med varann skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) gills bio med skolan ojoj fel ställe :P förlåt :unsure: Redigerat 18 April 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ja.det skulle varit kul(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jag ska göra en film i skolan liksom jag är en av SKolans kändisar ungefär... ag har gjort en film som heter James Bond Jakten på de försvunna Juvelerna, Harry Potter och den nya eleven, Det rör sig 2 och nu ska jag göra en film som ska heta The Matrix Come Back! Jag är känd för mina filmer i SKOLAN!!!!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 vi har ingen hollywood precis men vi får göra lerfilmer! coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ler filmer är ganska coolt och vi får inte bara göra Filmer vi får göra 3-D filmer och tidningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Vi har en Videokamra den kan man göra egen film med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.