Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag åker tåg från Blomstermåla till Linköping. Någon teckning? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Telia har mycket bättre teckning procentuellt sätt över hela Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Comviq, Comviq kompis är det bästa som har hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 ComvIQ i alla lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Comviq... Kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 För det första så beror det helt på vars man bor i Sverige. Enligt min uppfattning så verkar Comviq vara väldigt populärt att ha i södra Sverige. Och Halebop och Telia dominerar i norra Sverige. Det äe så jag har uppfattar det i alla fall. Telia Refill har jag själv haft i några år (tills idag faktiskt). Min personliga åsikt om Telia är att det inte riktigt funkar för mig personligen då priserna ligger lite för högt. 69öre/min och 69öre/sms eller om man inte fyller på mobilen på 30 dagar så skjuter det i höjden till 1,99kr/min. Halebop som jag har nu. Majoriteten av de jag ringer dagligen har Halebop. Så mitt pris ligger på 59öre i öppningsavgift sen pratar jag gratis precis hur länge jag vill när jag ringer mina polare. Sen får jag även 3000 sms /månaden. Detta batalar jag 59kr /månaden + telefonavgifter. Men om jag har uppskattat det rätt så kommer mina kostnader att sjunka även fast jag har en fast avgift på 59kr /månaden(abonnemang). Så halebop är det självklara valet för mig. Comviq har jag ingen erfarenhet av och har ingen koll på priserna så jag kan inte uttala mig. Det enda jag vet är att en polare hade Comviq ett tag och det gick aldrig att få tag på honom då han aldrig hade täckning. Och vi bor i en stor stad någonstans i Västerbotten. Det jag tycker att du ska kolla på innan du byter operatör: * Kommer din månadskostnad att sjunka om du byter bort din nuvarande operatör till en annan? * Vilken operatör har dina vänner? * Kolla priserna (Samtal (fast, mobil), sms, mms, datatrafik(wap), ev. månadskostnad vid abonnemang) * Har operatören bra täckning där du bor? Alt i hela Sverige om du reser mycket. Har du koll på dom punkterna så ska du se att det inte kommer att vara några problem med att byta operatör. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.