Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Skrivet 2 November 2009 Serj Tankian Oliver Sykes(skulle dock inte kunna lyssna på han nonstop i ett år) Citera
Raketmaskinen Skrivet 2 November 2009 Rapport Skrivet 2 November 2009 Thom Yorke Maynard James Keenan Trent Reznor Jim Morrisson Thomas Öberg Steven Wilson David Bowie Elvis Presley Förvisso fler än en, men skitsamma Citera
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Skrivet 3 November 2009 Corey Taylor, underbarare röst finns inte!Corey Taylor! absolut hans röst bästa ever! Stay sic maggots :D Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 Leif GW Persson. År och timmar skulle kännas som Sekel och decennium. Citera
Gäst TekkenWarrior Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 The Eagles - Hotel California Grymt stark låt. Älskar gitarrsolot. ^^ Citera
Gäst patrikking Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 Tupac THUG FOR LIFE Det kommer alldrig att finnas en sån rappare i hela världens histota ALDRIG Citera
Fjeddo Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 Bob marley, Michael Jackson. Sen har Cory Taylor också skön röst. DEt finns fler, men jag kommer inte på de just nu. Citera
Gäst 40200 Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 The Eagles - Hotel California Grymt stark låt. Älskar gitarrsolot. ^^ "En Röst Ni Kan Lyssna På I År Och Timmar?" inte "En låt ni kan lyssna på i år och timmar" Citera
Volbla Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 Corey Taylor, underbarare röst finns inte! Inte 100% sure, men jag tycker bara han sjunger bra i Stone Roses (om det är där man hör hans vanliga röst eller nåt annat band vet jag inte), där gillar jag Taylor's röst men inte i Slipknot. Lägger även till Michael Jackson i min lista, när jag ändå e på G kör jag till med Jack Black hahah =D Bono Hayley Williams Michael Jackson Jack Black Citera
Hurricane Skrivet 4 November 2009 Rapport Skrivet 4 November 2009 Alison Krauss har en väldigt vacker röst, speciellt i låten Trampled Rose Andra röster som man kan "lyssna på i år och timmar" så är Don Henley, David Gilmour, Robert Plant, Bob Dylan, Syd Barrett osv.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.