Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Serj Tankian Oliver Sykes(skulle dock inte kunna lyssna på han nonstop i ett år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Bono Halyey Williams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketmaskinen Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Thom Yorke Maynard James Keenan Trent Reznor Jim Morrisson Thomas Öberg Steven Wilson David Bowie Elvis Presley Förvisso fler än en, men skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Corey Taylor, underbarare röst finns inte!Corey Taylor! absolut hans röst bästa ever! Stay sic maggots :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Leif GW Persson. År och timmar skulle kännas som Sekel och decennium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 The Eagles - Hotel California Grymt stark låt. Älskar gitarrsolot. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Howard Jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Tupac THUG FOR LIFE Det kommer alldrig att finnas en sån rappare i hela världens histota ALDRIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Bob marley, Michael Jackson. Sen har Cory Taylor också skön röst. DEt finns fler, men jag kommer inte på de just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 The Eagles - Hotel California Grymt stark låt. Älskar gitarrsolot. ^^ "En Röst Ni Kan Lyssna På I År Och Timmar?" inte "En låt ni kan lyssna på i år och timmar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Corey Taylor, underbarare röst finns inte! Inte 100% sure, men jag tycker bara han sjunger bra i Stone Roses (om det är där man hör hans vanliga röst eller nåt annat band vet jag inte), där gillar jag Taylor's röst men inte i Slipknot. Lägger även till Michael Jackson i min lista, när jag ändå e på G kör jag till med Jack Black hahah =D Bono Hayley Williams Michael Jackson Jack Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Alison Krauss har en väldigt vacker röst, speciellt i låten Trampled Rose Andra röster som man kan "lyssna på i år och timmar" så är Don Henley, David Gilmour, Robert Plant, Bob Dylan, Syd Barrett osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.