Dave37 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Nej? En moderator är en offentlig person på ett internetforum, och en offentlig person ska vara en god förebild.Jag tror att om Admin inte hade unmodat WASD hade han tveklöst fortsatt vara en god förebild för fuska.se. vad han gjorde på någon annan sida är irrelevant och det som hände där känner ytterst få medlemmar till, och bara en vill att WASD skulle bli unmodad - admin - som dessutom antagligen inte fått höra den kompletta historien från båda parter. WASD var en offentlig person på ETT internetforum ja. inte på flera, Admin tror att han är någon global internet mod, men det är han inte. jag skiter i om en admin från någon annan sida kontaktar admin och begär att åtgärder vidtas, admin ska fan inte göra det då det är helt utanför brädet. WASD gjorde det han gjorde som privatperson, inte som offentlig person. WASD är en medlem inte en moderator. det är fullkomligt orimligt att han ska "vara god förebild" (vad du nu menar med det) på hela internet bara för att han är mod på fuska. "nej jag kan tyvär inte scamma hans acc (på RS) för jag är mod på fuska.se och måste vara en god förebild". nej, helt puckat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Sen om WASD inte vill vara mod så är det lika bra att ge upp.Vi kan ju fortfarande diskutera om det^^ Jag anser att jag passar som mod men det blir som sagt jobbigt i längden och har annat jag måste ta hand om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Nej? En moderator är en offentlig person på ett internetforum, och en offentlig person ska vara en god förebild.Jag tror att om Admin inte hade unmodat WASD hade han tveklöst fortsatt vara en god förebild för fuska.se. vad han gjorde på någon annan sida är irrelevant och det som hände där känner ytterst få medlemmar till, och bara en vill att WASD skulle bli unmodad - admin - som dessutom antagligen inte fått höra den kompletta historien från båda parter. WASD var en offentlig person på ETT internetforum ja. inte på flera, Admin tror att han är någon global internet mod, men det är han inte. jag skiter i om en admin från någon annan sida kontaktar admin och begär att åtgärder vidtas, admin ska fan inte göra det då det är helt utanför brädet. WASD gjorde det han gjorde som privatperson, inte som offentlig person. WASD är en medlem inte en moderator. det är fullkomligt orimligt att han ska "vara god förebild" (vad du nu menar med det) på hela internet bara för att han är mod på fuska. "nej jag kan tyvär inte scamma hans acc (på RS) för jag är mod på fuska.se och måste vara en god förebild". nej, helt puckat. Nehej. Tyvärr är det Admins forum där han gör som han behagar. Särskilt i frågan kring moderatorer har han historiskt tillsatt vem han vill och avsatt vem han vill. Om han anser att vad moderatorer gör på andra internetforum kan skada fuskas rykte så är det helt klart berättigat att avsätta vederbörande. Om en högt uppsatt person inom ett företag gör något utanför arbetstid som kan skada företaget så har chefen all rätt att sparka honom/henne. "Oj, håller X företags anställda på sådär. Det företaget vill jag inte befatta mig med"etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Nej? En moderator är en offentlig person på ett internetforum, och en offentlig person ska vara en god förebild.Jag tror att om Admin inte hade unmodat WASD hade han tveklöst fortsatt vara en god förebild för fuska.se. vad han gjorde på någon annan sida är irrelevant och det som hände där känner ytterst få medlemmar till, och bara en vill att WASD skulle bli unmodad - admin - som dessutom antagligen inte fått höra den kompletta historien från båda parter. WASD var en offentlig person på ETT internetforum ja. inte på flera, Admin tror att han är någon global internet mod, men det är han inte. jag skiter i om en admin från någon annan sida kontaktar admin och begär att åtgärder vidtas, admin ska fan inte göra det då det är helt utanför brädet. WASD gjorde det han gjorde som privatperson, inte som offentlig person. WASD är en medlem inte en moderator. det är fullkomligt orimligt att han ska "vara god förebild" (vad du nu menar med det) på hela internet bara för att han är mod på fuska. "nej jag kan tyvär inte scamma hans acc (på RS) för jag är mod på fuska.se och måste vara en god förebild". nej, helt puckat. Jag håller med dig! Han har ju ett eget liv! Bara för att han är mod på fuska så behöver han inte göra allt perfekt på ett annat internetforum. Jag tycker att det var Admin som gjorde fel! Men eftersom WASD redan har sagt att han inte vill vara moderator så behöver han ju inte vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Sen om WASD inte vill vara mod så är det lika bra att ge upp.Vi kan ju fortfarande diskutera om det^^ Jag anser att jag passar som mod men det blir som sagt jobbigt i längden och har annat jag måste ta hand om. Finns inget att diskutera. Jag tycker att man ska respektera admins agerande.Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Sen om WASD inte vill vara mod så är det lika bra att ge upp. Vi kan ju fortfarande diskutera om det^^ Jag anser att jag passar som mod men det blir som sagt jobbigt i längden och har annat jag måste ta hand om. Finns inget att diskutera. Jag tycker att man ska respektera admins agerande.Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod. Jag är inte medlem i Kattgruppen! Jag vill gärna vara med, men jag blir av någon anledning inte accepterad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Sen om WASD inte vill vara mod så är det lika bra att ge upp. Vi kan ju fortfarande diskutera om det^^ Jag anser att jag passar som mod men det blir som sagt jobbigt i längden och har annat jag måste ta hand om. Finns inget att diskutera. Jag tycker att man ska respektera admins agerande.Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod. Glöm inte <P12. Och att en mod är med i en spamattack mot ett "konkurrerande" forum ser ju knappast snyggt ut antar att det är därför Admin valt att vidta åtgärder, kanske inte hade varit lika farligt om det hade varit mot ett forum med annan inriktning. Men vad vet jag. Redigerat 19 Augusti 2009 av TheUnnamed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Nehej. Tyvärr är det Admins forum där han gör som han behagar. Dessvärre ja. "Oj, håller X företags anställda på sådär. Det företaget vill jag inte befatta mig med"etcmm, men hur många känner egentligen till vad som gjordes, sa och skedde? 10 st skulle jag uppskatta det till. absolut för få för att avsätta WASD. kanske att man skulle kunna prata med honom och säga till honom, men att avsätta honom så där? nej. inte rättvist. Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod.Då förslår jag att du tittar igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 det är väl väldigt relevant hur han beter sig på andra forum, beter man sig som ett rövhål där och alla vet att man är mod på fuska.se så blire bad reputaion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Alltså, hur hade det sett ut om en av Coca-Colas högst anställda på fritiden trakasserar Pepsico och deras huvudkontor? Typ, klottra, sätta upp lappar med idiotiska budskap och dylikt. Redigerat 19 Augusti 2009 av Sandkakan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Alltså, hur hade det sett ut om en av Coca-Colas högst anställda på fritiden trakasserar Pepsico och deras huvudkontor? Typ, klottra, sätta upp lappar med idiotiska budskap och dylikt.Jag trollade ju bara lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Just precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg