Hoppa till innehåll

Omröstning: Vem Vill Ha Wasd Tillbaka Som Moderator?


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

[17:34:40] <denieru> vi e typ spamterrorister mot p12 o members syndrom folk B)

Vilka är "vi"? och var WASD inblandad i det? och borde man bli avsatt som en moderator för att man spammar på ett annat forum? om nu WASD var inblandad i det som du citerade.

 

 

[17:35:11] <DD> Mer än halva raiden blev bannad igår så x)

hur mycket är hälften? och det är knappast jämförligt då fuska.nu har ett helt annat system än fuska.se vad jag har hört så blev alla som hade registrerat sig de dagarna bannade, oavsett om de hade skrivit ett inlägg eller inte. Där har vi mod-abuse.

 

brottet delvis begåtts på fuska.se's mark kan även fuska.se hamna i trubbel.
bevis? för loggar är ju fruktansvärt svårt att fejka har jag hört. :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Spelar ingen roll hur många det var, ännu en gång har du missat betydelsen i mitt inlägg.

Hursomhelst verkar det som du bara försöker glida ut på hal is med mig. Har du inget vettigt att tillföra, säg inget.

 

Förövrigt finns alla loggar offentligt upplagt på internet som varken jag eller någon på forumet lagt upp, och jag ser ingen anledning till att jag skulle sitta och ändra på de citaten som jag kopierat direkt in i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Alltså vänta nu, menar du att vi i KG skulle använda mIRC?

 

Vi chattar på MSN vad jag vet.

Redigerat av MacGyver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså vänta nu, menar du att vi i KG skulle använda mIRC?

 

Vi chattar på MSN vad jag vet.

Ja, det är det jag menar, och tydligen var dom flesta inte så bra på det, då knappt ingen visste vad en highlight eller Q var enligt loggarna. Jag tänker inte kommentera loggarna mer än det jag redan sagt. Dom finns, men om ni fortfarande vill kalla mig för ljugare så varsågod.

Men de som var mest aktiva var denieru, Davve, DD, AsD^, Gabbe och WASD (som dom kallar sig i mircen, finns ip-adresser för att identifiera dessa om det behövs). Dom vet att dessa loggar finns och vad jag kopierat in, så finns inget mer att diskutera om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte det finns en lag som gör fuska.se skyldig på något sätt för vad deras medlemmar gjort.

 

Nej, admin kommer inte bli "straffad" eller vad du menar. Men tänk själv, vad för rykte får en sida om de som arbetar på den beter sig illa.

 

och borde man bli avsatt som en moderator för att man spammar på ett annat forum?

 

Ja, det visar att man inte kan bete sig ordentligt på internet och det har med rykte igen att göra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså vänta nu, menar du att vi i KG skulle använda mIRC?

 

Vi chattar på MSN vad jag vet.

Ja, det är det jag menar, och tydligen var dom flesta inte så bra på det, då knappt ingen visste vad en highlight eller Q var enligt loggarna. Jag tänker inte kommentera loggarna mer än det jag redan sagt. Dom finns, men om ni fortfarande vill kalla mig för ljugare så varsågod.

Men de som var mest aktiva var denieru, Davve, DD, AsD^, Gabbe och WASD (som dom kallar sig i mircen, finns ip-adresser för att identifiera dessa om det behövs). Dom vet att dessa loggar finns och vad jag kopierat in, så finns inget mer att diskutera om det.

 

En sak jag inte förstår är varför dom är så dumma att skriver sånt på en publik irc kanal. Nej, det ska vara -i osv. Vet man inte vad irc är ska man heller inte använda det som msn där man kan stänga av att loggarna sparas på datorn. Pure /fail imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Skulle vara kul om Boffaroffe kunde kommentera vart han fått tag på loggarna, antingen här eller i PM för jag förstår inte ett piss om någon IRC kanal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...