knark Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Började i onsdags, jävla skön klass jag fick ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Jag börjar på måndag (24/8). Problemet är ju bara det att de har rivit hela skolan, så vi har inga lokaler. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Jag börjar på måndag (24/8). Problemet är ju bara det att de har rivit hela skolan, så vi har inga lokaler. xDsamma här, skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Onsdag eller torsdag :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Började i måndags, på tisdagen började alla riktiga lektioner och på 4 dagar har jag hunnit få: 1 bokrecension 3 språkläxor + 35glosor /språk (spanska, franska och engelska) 1 hinduismarbete 1 buddhismarbete 1 novellarbete 1 nationellt prov inskrivet när det ska hållas 1 mattediagnos och tid för prov Kemiläxa på Periodiska systemet, rita atombyggnaden hur elektroner och protoner sitter ifrån Väte - Magnesium. Musikläxa, att hitta lite fakta om Evert Taube Tror det var allt vi fick xD låter lite väl ambitiöst för att vara början på nian (right? :D ), mer förståeligt om det var strax innan jul eller mer in på terminen, men så i början; OVERKILL! XD lider med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 låter lite väl ambitiöst för att vara början på nian (right? :D ), mer förståeligt om det var strax innan jul eller mer in på terminen, men så i början; OVERKILL! XD lider med dig. Det är pure overkill :( Pluggade igår, och idag ska jag ägna typ halva dagen åt att fortsätta med SO-arbetena..=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Har fått en uppsats jag ska göra om judendomen, bawh. Annars är det inget mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Börjar på torsdag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Började i måndags, på tisdagen började alla riktiga lektioner och på 4 dagar har jag hunnit få: 1 bokrecension 3 språkläxor + 35glosor /språk (spanska, franska och engelska) 1 hinduismarbete 1 buddhismarbete 1 novellarbete 1 nationellt prov inskrivet när det ska hållas 1 mattediagnos och tid för prov Kemiläxa på Periodiska systemet, rita atombyggnaden hur elektroner och protoner sitter ifrån Väte - Magnesium. Musikläxa, att hitta lite fakta om Evert Taube Tror det var allt vi fick xD lol det där summar väl upp hela nian för mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 började idag. vi fick inga läxor(WOHO) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Det var bara chill hela dagen, men jag var skittrött asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Började den 20:e i El - Datorteknik i NTI gymnasiet, ändrade mig och gick till Tumba Gymnasiet i linjen Teknik - Datorteknik dagen efter, är jävligt nöjd, skön glass. Än så länge har vi bara haft introduktion på bibloteket, mediahuset, datorsalarna, matten och ett fystest som var rena barnleken :P Men snart biter det i en med all Matte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.