insanity Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Min favorit är Johan Glans följt av Magnus Betnér. Ser fram emot Kvarteret Skatans nya show i nöd och lust som har premiär i den 30:e september. klassiskt klipp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Min favorit är Johan Glans följt av Magnus Betnér.Samma här. Henrik Schyffert är bra också. sen får jag väl hylla min släkting Cilla Domstad. Samt min bror, som går första året på en teaterinriktning. Han är en grym komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Soran Ismael(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Föredrar mer spontan humor, till ex. Filip & Fredrik, Anders & Måns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 just nu kristoffer appelquist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 (redigerat) Magnus Betnér är bäst följt av Robert Gustaffson Redigerat 27 Augusti 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Magnus Betnér och Killinggänget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 finn/svensken,fan har glömt vad han heter :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Robert Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Johan Glans, Henrik Dorsin, Robert Gustavsson och delvis Björn Gustavsson har jag inga problem att skratta åt :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 peter wahlbeck :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 jesper ngt heter han den jag tänker på. han har ett handikapp och sitter i rullstol. han är jävligt go att lyssna på, jag vet för jag har gjort det :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.