Gäst Eminem4Life Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Smooth Criminal :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Idag är det den 29:e Augusti, d.v.s. dagen då Michael fyller 51år.Rättade dig, han lever tror jag. noob du ligger efter i universums utveckling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Gillade inte MJ innan han dog och kommer inte heller börja gilla honom nu som alla andra p12 mainstreamare gör.>:( Bara för att alla andra p12-are gillar honom gör honom inte dålig heller. Finns jättemånga som köper Ramones-tröjjor även om de aldrig har hört en låt av dem. Det är ju det jag menar. Tyckte det var extremt knasigt att bara för att det stod på första sidan på alla tidningar "The king of Pop är död" så ska hela världen börja lyssna på honom. Ramones tröjjorna är kanske fel jämförelse eftersom många kanske inte ens vet att det är ett band- utan istället bara tror att det är ett klädmärke. Pinsamt, jag vet. Men vad gör man inte för att vara "inne". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bItteflicka Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Michael Jacksons död fick mig att lyssna mer på honom under en period, eftersom jag påmindes om honom. Jag har växt upp med MJ och minns när jag var liten hur jag o min polare kollade på hans film när han kunde förvandlas till massa saker. Michael Jackson was the shit på den tiden. Han bästa låt: Pretty young thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 rockin robin ftw :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Billie Jean är väl den bästa, är inget stort fan av MJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Dirty Diana, Man In the mirror o Beat It. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Man In The Mirror, Beat IT , Billie Jean (fel stavas den sista? o.O) Filmen om att han lever är fejk lol, Sa dom t.o.m på nyheterna något Rysk/tysk (vet inte, iaf vad jag minns) blabla som ville bevisa hur lätt det var att fejka lr ngt.. iaf vad jag minns, eller så drömmer jag massa skit x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Aldrig lyssnat på MJ och är väll i fel generation för att förstå hans storhet, mest fått se den sorgliga personen han förvandlades till. Alien Ant Farms Cover på Smooth Criminal är dock jävligt bra så för väll ge han cred för det då :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 lyssnar inte på michael... Fast! det finns dock en låt som passar i ett spel med han och det är Billie Jean i GTA vice city. asså, jag kommer ihåg när jag va 14 eller 15 och spelade det första uppdraget och man satte sig i en bil så va Flash FM på och Billie Jean hördes =) sweet, musiken är så passande att döda folk till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 lyssnar inte på michael... Fast! det finns dock en låt som passar i ett spel med han och det är Billie Jean i GTA vice city. asså, jag kommer ihåg när jag va 14 eller 15 och spelade det första uppdraget och man satte sig i en bil så va Flash FM på och Billie Jean hördes =) sweet, musiken är så passande att döda folk till. THE KID IS NOT MY FUCKING SON *GRAB M4A1* HEADSHOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wize Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Lyssnar otroligt mycket på honom. Hans bästa låtar är ju: Smooth Criminal, Billie Jean och Beat It! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.