Hoppa till innehåll

Hur Ska Man Komma Över En Tjej?


Mumutio
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Nu har hon bättrat sig, men är hela tiden rädd för att säga/göra något som gör mig ledsen. Men inget fel med henne alls. Grejen är att när jag pratade med henne förra gången var jag beredd att göra slut om jag trodde det skulle behövas. Och jag hade kunnat göra det utan att känna någonting alls.

 

Nu har jag gett henne 1 ½ vecka men jag känner fortfarande inget alls. Alltså hon är en helt underbar person och är jättesnygg, men jag vet inte om jag älskar henne... Vet inte om jag kan eller borde göra slut för hon verkar verkligen jättekär i mig och brukar säga det också. Jag däremot säger "jag älskar dig" så sällan som möjligt.

 

Ingen aning hur jag ska göra! Om jag inte gör slut är jag falsk och hon kommer märka det förr eller senare. Om jag gör slut kommer jag såra henne och det är inte säkert hon vill ha mig tillbaka om jag skulle få känslor för henne igen!

Detta hände mig för några månader sen..

 

Bästa sättet är att göra slut, visst, du kommer få känslor men ingen vill ha ett falsk förhållande.

Och du kommer komma över henne, det kan jag lova dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Så har man flickvän. :D

 

Mina föräldrar var borta inatt, så bjöd över henne. Vi åt och sen tände jag en brasa och vi satt framför kaminen i kanske 1 ½ timme. Vi kom närmare och närmare, och i slutet kyssar. :)

 

Hon kunde inte sova över för hennes föräldrar och sista bussen gick halv 8. <_<

Men det var underbart så länge det varade. :P

Fan, vad jag skulle vela uppleva det här. :D

Jag vet, jag bumpar. Men jag var bara tvungen att skriva det här...

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...