fimpen Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Typ så här? (Snälla anmäl inte om det inte är tillåtet) Om sånna dyker upp på fuska så drar jag :S Jag tycker de är svin kul, man borde få ha dessa men med t.ex. en knapp som slår av dom för folk som tycker de är jobbiga. Typ som skalväljaren fast "Animerade Avatarer" "På / Av" Redigerat 19 Oktober 2009 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Finns ju sånna här: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Om sånna dyker upp på fuska så drar jag :S Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Finns ju sånna här:Sånna är jobbiga :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 då är PouyaShirin bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Om sånna dyker upp på fuska så drar jag :S Samma här. Eller så blockar man de personernas avatarer bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Precis! Men det borde kanske finnas någon blockera-funktion för de som har dåliga webbrowsers. :iluvff: Typ någon knapp på en användares profilsida eller en lista där man lägger till vilka avatarer man vill blockera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst asdgasfgafsgasfgasfgafgafsgafgas Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) Mm, synd att man inte får ha animerade avatars. Redigerat 11 November 2009 av asdgasfgafsgasfgasfgafgafsgafgasgsrggssfgsfgadfggsw4tsfgsrgfga5ygfe5ygsffsfafaadafds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 XD Hörru asdgasfgafsgasfgasfgafgafsgafgasgsrggssfgsfgadfggsw4tsfgsrgfga5ygfe5ygsffsfafaadafds palla göra en ny användare bara för att skriva i denna tråd och ha en animerad avatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Det är ingen ny användare precis. Han har bara bytt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 >_> Såg inte ranken. Dumt att inte kolla innan jag postade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst asdgasfgafsgasfgasfgafgafsgafgas Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 >_> Såg inte ranken. Dumt att inte kolla innan jag postade. Ja, det var ju mycket dumt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg