Hoppa till innehåll

Största Fail

FreakyStyley

Rekommendera inlägg

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Min lillebror failade hårt idag!

Han var sur på mig sen tidigare så han vilde sätta dit mig inför helgen. Han var på sitt rum och skrek. SLUTA!!! AJ!!! SLÅ MIG INTE DÅ!!!! JAG VILL INTE!!!!! NEEEMEEEEN SLUTTAAAAAA!!!!

Han babblade typ så och det lät verkligt alltså! Men sen märkte han att han hade gjort en STOR FAIL!

Jag var nere med mamma när han skrek så!

Så han fick skit för det HAHA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han var sur på mig sen tidigare så han vilde sätta dit mig inför helgen. Han var på sitt rum och skrek. SLUTA!!! AJ!!! SLÅ MIG INTE DÅ!!!! JAG VILL INTE!!!!! NEEEMEEEEN SLUTTAAAAAA!!!!

Han babblade typ så och det lät verkligt alltså! Men sen märkte han att han hade gjort en STOR FAIL!

HahaHhaHAHahhAHahhaHA! Winner of das thread!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta vinner nog tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gympan i förskolan. Gympalärare: Vem vill vara han? *Hela klassen räcker upp handen, inklusive jag. Lyssnar inte när hon säger någonting. Tror att hon sa nåt om "Ven kan reglerna?" Jag håller fortf handen uppe. Hon säger mitt namn. jag skriker YES!

FAIL

Redigerat av EnBanan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var ca. 7år och pappa skulle posta ett brev. Jag stannade i bilen och fann pappas kniv som han använder i arbetet, av nån konstig anledning så skärde jag mig i handen flera gånger. När pappa kom tillbaka så satt jag där med blodiga händer och skrek.

En annan fail av mig var när jag lekte dunken på skolan i typ 4:an. När jag skulle dunka mig vid trädet så kolla jag vart min kompis var, då sprang jag rakt in i trädet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...