girlygeek Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Vilken skola går du på? Låter likt kunskapsskolan. Går i en rätt så fräsch skola i KGB kommun. Säger inte vilken dock, man vet ju aldrig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Sträng och sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Hej! Vad tycker du om din mentor/klassföreståndare? Min mentor är ganska snäll, duktig på att planera läxor, noggrann men sträng. Hon kan få värsta utbrottet ibland och skrika åt eleverna men hon skriker oftast inte åt mig som tur är. Ungefär samma sak fast hon är lite strängare, en gång hadde hon sönder en elevs mobil, för att hon inte ville ge läraren den. Nu kan hon inte backa på mobilen längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Hon är väll ganska bra. Hon är lagom sträng, men ibland kan hon få världens utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 I nian hade jag jävligt skön mentor, han var min SO lärare i alla ämnen och honom förstog man och jag behövde inte ens plugga till proven eftersom lektionerna var så intressanta och jag fick VG-MVG på alla provresultat. Nu i ettan också så är min mentor också ganska skön, det är en hon och hon undervisar oss i Engelska, as tung och gillar även lite humor i klassen. Inte som alla andra moralkärringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Efterbliven,önskade att vi hade Maskin eller däcks läraren istället -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 doktig, er hon och hanN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Ödemjuk som fan är hon. Bra personlighet, lär ut bra osv. Trevlig människa! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Det är en han. Han har utbildning som Sergeant i armén, dock är han bara 27 år, har 2 barn och sommarstuga på en ö. Skitbra och förstår en verkligen när man behöver prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Vi har 2 mentorer i vår klass. Båda är snälla och schyssta, och dem tål humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Vi har 2 mentorer i vår klass. Båda är snälla och schyssta, och dem tål humor. En mentor som tål humor är bland det bästa som finns inom skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Min mentor är mentalt hjärndöd och en galen höna : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.