Rullis Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Kom precis hem ifrån Grillen (en grillbar om di inte fattade det ;P). Var där med polarna och käkade. Senare ska jag hem till en kompis och kolla på Ringu ett och två. Vad jag ska göra resten av lovet vet jag inte. Redigerat 23 Oktober 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Ska Lan/lana med en kompis redan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Hockeycup, lan (kanske), sova och... data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Ska väll vara hemma hela hösrlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 bryr mig inte såvida det är halloween eller inte. det kommer alltid massa folk ändå och knackar på våran dörr som vill ha massa pengar eller godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 bryr mig inte såvida det är halloween eller inte. det kommer alltid massa folk ändå och knackar på våran dörr som vill ha massa pengar eller godis. Död åt alla godistiggande skitungar :angry:. Gå och köp eget godis för era föräldrars pengar istället för att gå och tigga som nån jävla homse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Ska te min brorsa i norrköping imorn. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 lana och dricka öl kanske hinner med en splirre? vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Kryssning på onsdag med några kompisar :) Annars inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Typ spela cs och wow med mina vänner men bara en offtopic fråga: Vilket datum är halloween?31 Oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Min data har gått sönder > jävla fan. - Men det blir Kalmar iallafall under veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.