Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Fyfan vad skönt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Blir nog mest bara att ta det lugnt och vara med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 bakar en banankaka nu, sen ska jag vila/sova och ikväll liras det match (: Blir la bio med nå polers o pokerkväll på onsdag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Det blir runescape x2. :) F.ö så blir det chill och en massa filmer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 lana, lana, lana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Datorn, var på bio igår också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 finland imorgon! bort från göteborg, gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) Ta det lungt.Som man gör på alla lov. Redigerat 27 Oktober 2009 av zrain97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Sweet! Ut och springa, spela lite Wii och umgås med de kompisar som är kvar. (: Möjligen Malmö över halloween. Dock även plugg, men det är bara Historia (medeltiden) och boken 'Hur man botar en fanatiker' så det är soft. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 har tyskaprov på måndagen efter lovet ._. måste plugga, annars LAN :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 har tyskaprov på måndagen efter lovet ._. måste plugga, annars LAN :D Jag har studiedag på den måndagen efter lovet så jag är ledig då med :) Jag ska typ bara slappa och vila från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 finland imorgon! bort från göteborg, gött. hur fan kan du säga så!! ska ut och rasta hojen en sväng. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 finland imorgon! bort från göteborg, gött. hur fan kan du säga så!! ska ut och rasta hojen en sväng. B) Vad har du för nån hoj då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.