Rhino Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Kolla! helt sjukt :P kolla när hans brillor ba flyger. själv har en hårtork sprängts i min hand. Jag ryser till lite i handen när jag ser det där. det är as läskigt med elshock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Kolla! helt sjukt :P kolla när hans brillor ba flyger. själv har en hårtork sprängts i min hand. Jag ryser till lite i handen när jag ser det där. det är as läskigt med elshock :P haha!!!!! ägd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Haha. OH FUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Haha, jag rös också till. När jag var typ 7-8 år så fick jag också en elchock från ett vägguttag. Det är inte skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 det svider som faan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Kolla! helt sjukt :P kolla när hans brillor ba flyger. själv har en hårtork sprängts i min hand. Jag ryser till lite i handen när jag ser det där. det är as läskigt med elshock :P Haha, man fick se det på reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 jaså? ser inte på det programmet men jag kollade på aftonbladet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Jobbigt det där, att få en elchock är alls inte trevligt. Förstår inte att medlemmar tycker det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Förstår inte att medlemmar tycker det är roligt.Skadeglädje kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Förstår inte att medlemmar tycker det är roligt.Skadeglädje kallas det. Jo, kanske. Men det har jag aldrig hört talas om. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 220 volt är väl inte så farligt... Brukar få 6000 volt i mig när jag går över elstängslen till traktorn när man ska plöja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 220 volt är väl inte så farligt... Brukar få 6000 volt i mig när jag går över elstängslen till traktorn när man ska plöja :) Det är vad jag kallar en riktig pågebonde! In med snuset och köra traktorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.