knark Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag är inte bortskämd ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Ganska bortskämd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Ehlen o sehlen. Lite granater då och då... Du kan sluta försöka vara rolig med smeknamnet du har och avatarn på en person som dödat hundratusentals oskyldiga människor. Kan någon mod inte uppmärksamma den här användaren nångång och kolla om Ip'n är kopplad till en annan användare? Är så jävla trött på dig. +200 Jag ser inte mig själv som bortskämd. Jag betalar inte mycket, men det gör mina föräldrar inte heller eftersom jag inte orkar shoppa och så (förutom godis då ^^). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 nej, jag får inte allt jag vill ha. jag får köpa nästan allt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Nej, jag får inte så mycket annat än mat och kläder och sånt. Men om mina föraäldrar vill köpa något dyrt till mig så brukar jag som wasd tänka för mycket på min familjs ekonomi. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) Nej, Om jag ska köpa något så får jag köpa det för mina egna pengar. Men dem betalar ju mat, kläder och sånt ofc :D Redigerat 29 Oktober 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Får mitt studiebidrag + 1000 kr matpengar i månaden. Plus att familjen slänger in 450 kr på hyran. Så får ändå ganska mycket i min mening. Ibland kanske de slänger in 500 kr extra men det är väldigt sällan. Jul är värre, då lägger mamma ut för mycket pengar på julklappar till mig och min bror. Det är sjukt jobbigt för man får så dåligt samvete. Hade varit mycket bättre med mindre antal saker eller för en mindre summa pengar. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Morfar bortskämmer mej ganska mycket.. Men jag får inte ALLT jag pekar på. l0l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 ensambarn, vart väldigt bortskämd som liten. hänger kvar i viss mån fortfarande men det var bättre(värre?) förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 ensambarn, vart väldigt bortskämd som liten. hänger kvar i viss mån fortfarande men det var bättre(värre?) förr. Det samma gäller för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Får typ INGET,måste typ köpa allt själv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.