Hoppa till innehåll

Får Ni Allt Ni Vill Ha? - Bortskämda!

Gäst TekkenWarrior

Rekommendera inlägg

• Svar 109
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ehlen o sehlen.

Lite granater då och då...

Du kan sluta försöka vara rolig med smeknamnet du har och avatarn på en person som dödat hundratusentals oskyldiga människor. Kan någon mod inte uppmärksamma den här användaren nångång och kolla om Ip'n är kopplad till en annan användare? Är så jävla trött på dig.

+200

Jag ser inte mig själv som bortskämd. Jag betalar inte mycket, men det gör mina föräldrar inte heller eftersom jag inte orkar shoppa och så (förutom godis då ^^).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Nej, Om jag ska köpa något så får jag köpa det för mina egna pengar.

Men dem betalar ju mat, kläder och sånt ofc :D

Redigerat av Crazyshit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får mitt studiebidrag + 1000 kr matpengar i månaden. Plus att familjen slänger in 450 kr på hyran. Så får ändå ganska mycket i min mening. Ibland kanske de slänger in 500 kr extra men det är väldigt sällan.

Jul är värre, då lägger mamma ut för mycket pengar på julklappar till mig och min bror. Det är sjukt jobbigt för man får så dåligt samvete. Hade varit mycket bättre med mindre antal saker eller för en mindre summa pengar. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...