Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Skolan?

Layton

Vad tycker du om skolan?  

136 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Asså har dom i skolan hjärntvättat er elr?

Hur f*n kan man tycka om skolan?!

Så länge leder ju: jag är glad att få uttbildning.

Men det är ine jag, på internet finns allt nu för tiden.

Dom kommer kanske hitta på att man slipper skolan och år ett chipp inplanterat i kroppen så att varje dag lär du dig så mycket som i skolan!

Det ända som är bra med skolan e att man kan träffa sina kompisar där. Punktslut. YEY

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

ja tycker det är ganska gött...nu är det en del pluggande dock. högstadiet var en pest och kursplanen var väl lite sisådär...varför skulle man läsa vissa ämnen liksom.

sista året för mig nu och jag känner att karaktärsämnena ger mig en hel del och jag är glad för den chansen att utbilda mig som jag får, i många andra länder hade det kostat svinmycket att få så bra undervisning. men samtidigt tär det på krafterna och jag har nog aldrig längtat efter ett jullov så mycket som jag gör nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst DarkLight

Jag gillar min skola men jag hatar att göra läxer men i skolan så går det ann

Genom att göra läxor höjer det ditt betyg. Så läxor är väldigt bra och de skall göras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom kommer kanske hitta på att man slipper skolan och år ett chipp inplanterat i kroppen så att varje dag lär du dig så mycket som i skolan!

SHIT VAD COOL DU ÄR! DU HATAR SKOLAN!

Tror för övrigt att flertalet av de som röstade på att de hatade skolan var P12 eller under som tror de är coola.

Älskar den! Underbar!

i så fall har du precis börjat

älskade också skolan när jag var liten

När du var liten?

Det brukar oftast vara tvärtemot. När man är liten tycker man det är coolt att hata skolan (gäller inte alla). När man blir några år äldre fattar man att man inte kommer bli mycket utan skolan och att det inte handlar enbart om att gilla det (än en gång gäller det inte alla).

Själv valde jag sådär. Man hurrar inte direkt när man ska till skolan men har lärt sig att leva med det och att det hjälper en själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typiska funderingar från en 11-åring :P

Det där med ett chip i hjärnan är rent utav livsfarligt och kommer aldrig att fungera, för det första så kan inte kroppen kommunicera med ett chip för ett chip är gjort av plast och metall och vi är anatomiska och för det andra så behövs ett batteri för att chippet ska kunna fungera utan aslutning till ett nät-uttag.

Det är bra att vi alla får gratis utbildning, och det är tråkigt att vissa inte tycker det. Men å andra sidan så behövs det ju städare och sopgubbar också, så trots allt gör det väl inget. Man kan välja vad man vill ha för framtid, vill man ha ett bra jobb så får man jobba hårt i skolan, och så ska det vara också, man måste kämpa för att få det man vill ha. Jag tycker att skolan är kul eftersom att jag går i gymnasiet och har själv valt vilka ämnen jag vill läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...