asabrasa Skrivet 10 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 (redigerat) jag försöker alltid skrämma djur med blicken vet inte varför men många djur dissar mig:( jag kan inte spela snabba spel efter att jag ätit typ som cs osv osv av någon anledning så känns det som om gubben rör sig segare än vanligt :P Redigerat 10 November 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Av nån puckad anledning blir jag alltid sugen på att jaga duvor när jag ser dem, har blivit lite bättre på sista tiden. ;: Och om jag ser en katt brukar jag alltid mjau:a på den. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 en av mina hundar har en rolig vana att sitta i en fåtölj som är riktad mot fönstret, och det "speciella" med det är att han sitter som en människa istortsätt. sitter på rumpan, tassen på armstödet, lutar sig bakåt osv. ser riktigt roligt ut när han sitter så. Ibland välter han kuddar för att komma högre upp och se mer (ut igenom fönstret dåra). Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Det får du nästan ta och lägga upp bild på. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Jag leker mycket med mitt tuggummi när jag tuggar. Försöker nästan göra skulpturer och en massa andra konstiga grejer. Sen så har jag också några konstiga vanor i bilen, några av dem kanske är lite mer annorlunda än andras :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Biter på underläppen när jag är osäker (helt omedvetet) Sen så gör jag nåt med håret, typ drar bak luggen eller nåt sånt hela tiden så att det inte ska ligga platt över ansiktet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag biter ganska ofta på naglarna. Jag vet att det är renare att slicka på en toalettring eller vafan det var, men det hjälper inte. Nagelbitningen har då blivit minde nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Händer mig med. Till slut gör det ont och så smakar det blod. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Snurra en penna runt på mina fingrar XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 att trumma med fingrarna =P, too funny some times.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Händer mig med. Till slut gör det ont och så smakar det blod. :o Jag har en liknande vana som är betydligt värre; bita av smaklökar av tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Hur fan lyckas man med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.