VAZE Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Det finns en tjej som jag gillar, och jag har hennes msn. Men har inte pratat med henne (hon frågade mig något förut men det var allt) och jag hade tänkt prata med henne. Men vad ska man snacka om? Jag kanske säger t.ex vad gör du och sen kanske hon svarar men sen? Hur får man igång en bra konversation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Finns det inte typ 25 sånna här trådar? Prata om vad ni gjort under dagen, om filmer ni sett, etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Om hon säger att hon gillar rock, så säger du att du också gör det. Win win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Var dig själv och fråga lite om dagen intressen och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Prata om sex, skolan och fråga hennes intressen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Jag brukar fråga vad hon gör, tänkter inte så mycket på vad jag gör då utan det brukar mest bli en konversation av sig själv, var avslappnad bara. ;) Fast det är ju inte så lätt på msn men prata lite med henne i skolan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 "hej hej vgd? ingt sj? ingt typ ok mm hejdå hdå" Är det så era konversation brukar se ut? Det kommer inte bli något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Det finns en tjej som jag gillar, och jag har hennes msn. Men har inte pratat med henne (hon frågade mig något förut men det var allt) och jag hade tänkt prata med henne. Men vad ska man snacka om? Jag kanske säger t.ex vad gör du och sen kanske hon svarar men sen? Hur får man igång en bra konversation?Något som brukar kunna fungera är att prata om söta saker eller saker hon kan tänkas gilla. Men känner du henne bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Antoniaa Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 När du har frågat vad hon gör så ställ följdfrågor (men bli inte för klängig :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.