Hoppa till innehåll

Citera Med Snabbsvar?


Gäst Crazyshit
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare!

Jag undrar om det inte går att fixa så att citera funkar med snabbsvar?

 

Jag använder alltid snabbsvar och jobbigt att det inte fungerar.

 

så du menar eller?

 

Tjenare!

Jag undrar om det inte går att fixa så att citera funkar med snabbsvar?

 

Jag använder alltid snabbsvar och jobbigt att det inte fungerar.

eller så? Redigerat av Axzl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju alltid klistra in inlägget man vill citera i snabbsvar, markera det och trycka på "citera". Nackdelen är att tid, datum, användaren som skrev inlägget o.s.v. inte visas.

Det skulle vara praktiskt med en sådan "citera"-knapp och det skulle göra det lite enklare att svara. Egentligen så är det inte ett så stort problem men det är sådanna småsaker som ökar användarvänligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att citera är överanvänt. Om man ändå svarar på personen ovan så är det dessutom helt onödigt att citera hela inlägget.

Kolla te.x här och neråt, http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1621808

 

Annars är det bara att använda quote-taggen i snabbsvar om man vill citera något.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag inte har helt fel så uppdaterar man inte sidan med varken snabbsvar eller citera, och därmed funkar det inte att göra så, eftersom sidan inte vet om att du tryckt på något av dem.

 

Tryck bara på "svara" istället så kommer du direkt till skrivrutan.

Det borde funka om man gör så att sidan skriver in det som ska stå i snabbsvarsrutan när man trycker på knappen, som ett script. Känns lite onödigt som sagt men ändå användbart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att citera är överanvänt. Om man ändå svarar på personen ovan så är det dessutom helt onödigt att citera hela inlägget.

...Om man inte citerar inlägget ovan och vill använda snabbsvar, då?

 

Jag har stört mig på att det inte fungerar att citera med snabbsvar. Vore skönt med en sådan "funktion".

 

Om jag inte har helt fel så uppdaterar man inte sidan med varken snabbsvar eller citera, och därmed funkar det inte att göra så, eftersom sidan inte vet om att du tryckt på något av dem.
Javascript :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...