Gäst Fender Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Tjena! Jag har åkt på en jäkla förkylning så nu sitter jag och nöter psp men sitter bara och kör Monster hunter och Star Wars. Vet ni något bra first person spel? Jag har testat CoD roads to victory men det var inget för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Nej, PSP's kontroller är värdelösa på FPS spel. Men jag kan rekommendera lite andra roliga spel: God of War: Chains of Olympus Need for Speed:(Vilket som helts) Crisis Core: Final Fantasy VII Metal Gear Solid: Portable Ops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Sorry men måste säga att portabla konsoler är värdelösa till fps spel. Metroid till Nintendo DS var ju värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Jag har testat alla som du skrev jiyu och jag tyckte att Final Fantasy var rätt kul så jag har skaffat det, jag har testat några andra Final Fantasy men nja jag tycker inte dom är så kul, inga andra som är nutid d.v.s med gevär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ett bra fps är ju Syphon Filter-serien men annars så finns det inte så många bra fps spel till bärbart. Ska snart testa Rainbow six vegas te psp men gissar på att de inte e så bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ett bra fps är ju Syphon Filter-serien men annars så finns det inte så många bra fps spel till bärbart. Ska snart testa Rainbow six vegas te psp men gissar på att de inte e så bra... Det är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag testade Star Wars Battlefront Elite Squadron och jag måste säga att det är ett av de bästa psp spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 köp istället gta chinatown wars den är riktig rolig spelar den fotfarande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag testade Star Wars Battlefront Elite Squadron och jag måste säga att det är ett av de bästa psp spelen. Håller med! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Resistance : Retribution är riktigt bra. Dock är det en third-person shooter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Ett bra fps är ju Syphon Filter-serien men annars så finns det inte så många bra fps spel till bärbart. Ska snart testa Rainbow six vegas te psp men gissar på att de inte e så bra...De är några av de bästa men det finns också andra som Metal Gear Solid Portable Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Brothers In Arms D-Day Tom Clancys Rainbow Six Vegas Medal Of Honor Metal Gear Solid Portable Ops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg