Baranoi Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Pulp Fiction är ju fullbordad på alla möjliga sätt. Skulle någon ligga i topp så skulle det vara den. Precis under kommer typ Shawshank Redemption, The Game, The Butterfly Effect, 2001, Donnie Darko, osv. Fler kommer jag inte på på rak arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 (redigerat) Stalingrad. Tillägg:efter att ha sett "Tears Of The Sun" måste jag nog säga den. Den är sjukt bra. Redigerat 27 Juni 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Stargate, Avatar och massor av andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Pulp Fiction är ju fullbordad på alla möjliga sätt. Skulle någon ligga i topp så skulle det vara den. Precis under kommer typ Shawshank Redemption, The Game, The Butterfly Effect, 2001, Donnie Darko, osv. Fler kommer jag inte på på rak arm. Du har för bra smak för ditt eget bästa, broder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 The GameI lost thanks to you :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 The winner: ALLA SMÅSTADSLIV FÖR FAN!!! 1. Alla Beck filmerna (ofc) 2. The unborn (fett bar skräck film) 3. Texas chainsaw massacre (kung film, de) 4. Benknäckargänget 5. Dukes of hazzard 6. Alla Fast and Furious 7. Alla Sökarna 8. Austin powers 9. Oceans eleven 10. Sista natten med gänget Tror det var alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) The winner: ALLA SMÅSTADSLIV FÖR FAN!!! 1. Alla Beck filmerna (ofc) Tror det var alla :P Seriöst? Redigerat 12 Juni 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 The Coen brothers har ju gjort ett par riktigt bra filmer. The big lewboski & Fargo är två väldigt bra filmer. 5/5 människor får båda filmerna av mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Pursuit of Happiness, Catch me if you can, I am Legend, Gran Torino, Forrest Gump & Longest Yard är filmer jag gillar skarpt. Finns självklart flera andra filmer jag diggar utöver dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 The winner: ALLA SMÅSTADSLIV FÖR FAN!!! 1. Alla Beck filmerna (ofc) Tror det var alla :P Seriöst? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Catch me if you canDen är sjukt grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Sherlock Holmes (bump, jagvet). Sjukt bra film. Modernt blandat med gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.