LeetrN Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 tjenare, jag lyckas aldrig komma högre än G fast jag pluggar inför provet så hur gör ni berätta gärna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 tjenare, jag lyckas aldrig komma högre än G fast jag pluggar inför provet så hur gör ni berätta gärna :DFinns inte så många variationer när man pluggar. Ellör' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Gör läxorna ordentligt så har du mindre att lära dig när det väl är dags. Sen dagarna innan provet läs igenom det du ska ha några gånger och skriv egna frågor på texten som du lär dig svara på utantill. Försök inbilla dig vilka frågor lärarna kommer ställa på provet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Gör läxorna ordentligt så har du mindre att lära dig när det väl är dags. Sen dagarna innan provet läs igenom det du ska ha några gånger och skriv egna frågor på texten som du lär dig svara på utantill. Försök inbilla dig vilka frågor lärarna kommer ställa på provet. Där ser du... den perfecta lösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 1. Läs sidorna 2. läs anteckningarna 3. läs båda samtidigt 4. be mamma fråga lite frågor o se om du kan dem. 5. kan du inte frågorna så gör om steg 1-3 dun dun dunnn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag pluggar typ dagen innan provet är fast jag har tagit hem allt en vecka innan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag pluggar typ dagen innan provet är fast jag har tagit hem allt en vecka innan -.- där känner man igen sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag brukar ta anteckningarna jag skrivit på lektionen och skriva in dem på datorn i Word på ett så enkelt och logiskt sätt som möjligt, sen är det bara plugga på det papperet. Dessutom lär man sig bra av att skriva saker man själv antecknat igen och komma ihåg vad det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 tjenare, jag lyckas aldrig komma högre än G fast jag pluggar inför provet så hur gör ni berätta gärna :DTar hem det, läser texten + anteckningar en gång. MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag pluggar typ dagen innan provet är fast jag har tagit hem allt en vecka innan -.- där känner man igen sig. Japp, har matteprov om 2 dagar, har tänkt plugga...imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Eller kan du spela in medans du läser upp hela boken. Spela upp det medans du sover, kan gissa på att du får MVG i alla prov du kommer ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Eller så kan han börja med att läsa kriterierna för ett högre betyg än G. Gör du det så blir det med största sannolikhet enklare för dig att sikta högre, för då vet du vad du ska plugga på och även vad du ska visa på proven för ett högre betyg. Förövrigt håller jag mer eller mindre med Mumutio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.