WASD Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hah, Det jag menar är att gud är ju också i någon form av någon övernaturlig mupp. Även fast jag inte tror på att gud finns.Men du tror på spöken? Jag hör gärna dina förklaringar till varför spöken finns och varför gud inte finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Jag tror på spöken, Ni som inte tror på sådant kan ju testa spela anden i glaset.Jag leker gärna dumma lekar med paranoida människor så länge jag slipper betala saltet och alla annan skit man tydligen måste ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Men du tror på spöken? Jag hör gärna dina förklaringar till varför spöken finns och varför gud inte finns :)Japp, De jag menade var att du tror inte på spöken, Men du tror på gud och vad är han för något då? Det är ju inte direkt någon som sett gud? Och skulle gud finnas så varför är det som det är i världen då? Naturkatastrofer och krig hit och dit.. Förut trodde jag inte på spöken men sen när jag fick se spöken så ändrade jag uppfattning. Jag leker gärna dumma lekar med paranoida människor så länge jag slipper betala saltet och alla annan skit man tydligen måste ha.Och vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Japp, De jag menade var att du tror inte på spöken, Men du tror på gud och vad är han för något då? Det är ju inte direkt någon som sett gud? Och skulle gud finnas så varför är det som det är i världen då? Naturkatastrofer och krig hit och dit.. Förut trodde jag inte på spöken men sen när jag fick se spöken så ändrade jag uppfattning.När har WASD sagt att han tror på gud? :S eller att han inte tror på spöken? WASD är nog den mest "spöktroende" personen jag känner till. Hur gick det till när du såg spöken, Excitner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 (redigerat) Japp, De jag menade var att du tror inte på spöken, Men du tror på gud och vad är han för något då? Det är ju inte direkt någon som sett gud? Och skulle gud finnas så varför är det som det är i världen då? Naturkatastrofer och krig hit och dit.. Förut trodde jag inte på spöken men sen när jag fick se spöken så ändrade jag uppfattning.Berätta vad som hände och vad du såg. Och vad snackar du om?Han menar att anden i glaset är en fånig lek för lättlurade människor, vilket jag också skriver under på. Redigerat 16 Augusti 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Nej, det gör jag inte. Att andra påstår sig ha sett dem är inte tillräckligt för att övertyga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Berätta vad som hände och vad du såg.Det kan han inte, han kan berätta vad han tror han såg och vad han tror hände. och lite "in before" svaret/frågan vi kommer att få: 2:19 - 3:07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 spöken är väl ett fel ord? Andar passar mycket bättre och ja dem finns runtom, inget farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 spöken är väl ett fel ord? Andar passar mycket bättre och ja dem finns runtom, inget farligt.Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Nej jag tror inte på andar/spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Vad menar du?Är nog definitionsfrågor. Spöken kan ses som vita genomsynliga flygande figurer som skräms. Andar är en mer generell term tror jag som oftast refererar till själar som flyger runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Är nog definitionsfrågor. Spöken kan ses som vita genomsynliga flygande figurer som skräms. Andar är en mer generell term tror jag som oftast refererar till själar som flyger runt.Jag ville mer veta hans definition av andar och spöken samt höra varför han tror dem finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.