Lynott Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 andar ja spöken tror jag på jag trodde inte på innan jag såg filmen paranormal activity som handlar om en tjej och en kille som bler hemsökta och allt är äkta och det är filmat med deras övervakningskameror värt att se på den går på bio nu Den är INTE verklighets baserad -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 man kan höra fotsteg när ingen är uppe och går hm... Kan väl vara vind som slår på huset... Eller möss som kör rugby. ROFLMAO!! Men vår tv kan bara hamna i standby läge med fjärkontrollen och den låg på bordet när det hände. Så jag kanske borde ändra till att den hamnade i standby läge. Fender det var väl du som var så rädd för 2012? eller minns jag fel? (inget dumt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 det verkar som min mammas gamla hund spökar här hemma. creepy :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Fender det var väl du som var så rädd för 2012? eller minns jag fel? (inget dumt)Ja men han har gått förbi det stadiet :)http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=121229 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoid Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nej, tror ej på spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zant Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Nej, det gör jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Spöken? Måste ju bara vara folk som är störda som tror på något som är så löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Spöken? Måste ju bara vara folk som är störda som tror på något som är så löjligt."Säger hon och gömmer sin snuttefilt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag tror på Gud men inte på spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Neap :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Klart, Bor ju ett monster under min säng :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.