Laserturken Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Haha till och med NASA säger att allt är bara skit snack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) Ja som rubriken säger, jag menar WOW, mayaindianerna förutspådde att världen skulle gå under år 2012. Ja, dom kanske har bevis för kalendern, men detta händer ändå kanske inte. Vad tror ni? Varför skulle världen just gå under år 2012? Fyfan vad jag hatar den frågan.."Varför just då?.." Ja men när fan då? Ring en jävla Mayaindian och bestäm tiden med honom. Jag tycker det är en massa skitsnack, dom tog säkert 2012 för att det lät som en grym filmtitel. Jag tror inte dom tog 2012 för att det lät som en grym filmtitel. :S Utan jag tror dom tog 2012 eftersom att dom ''tror'' att det ska hända. Vilket som gjorde att dom fick en idé att illustrera hur det skulle se ut 2012 om detta på något teoretiskt sätt skulle hända. //Ledsen för att jag har varit inaktiv. Redigerat 16 December 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag tycker det är lite fjantigt med en så löjlig sak. Vänta lite, skulle inte jorden gå under 2008? jag tror det var någon tråd för ungefär ett år sen för att jorden skulle gå under. Det är inte alls logiskt. Omni är rädda för att jorden ska gå under: Stick till affär´n och köp ekologiskt, stäng av datorn när du är färdig och ta tåget istället för flyget. Vad väntar ni på!? Om man tror att det är klimatförändringar det beror på så kan ni väl bli klimatsmarta. Jag tror inte att jorden kommer att gå under men vi måste ta hand om vår värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag tycker det är lite fjantigt med en så löjlig sak. Vänta lite, skulle inte jorden gå under 2008? jag tror det var någon tråd för ungefär ett år sen för att jorden skulle gå under. Det är inte alls logiskt. Omni är rädda för att jorden ska gå under: Stick till affär´n och köp ekologiskt, stäng av datorn när du är färdig och ta tåget istället för flyget. Vad väntar ni på!? Om man tror att det är klimatförändringar det beror på så kan ni väl bli klimatsmarta. Jag tror inte att jorden kommer att gå under men vi måste ta hand om vår värld. Om du tror att jag tror att världen ska gå under år 2012 så har du fel. Det jag menar är att varför man ska börja tro att just världen går under år 2012. För det låter bara som bullshit vilket det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 För det låter bara som bullshit vilket det är.Då är det jävligt smart att starta en tråd.Det är högst osannolikt att världen kommer att gå under. Men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) För det låter bara som bullshit vilket det är.Då är det jävligt smart att starta en tråd.Det är högst osannolikt att världen kommer att gå under. Men man vet ju aldrig. Okej jag kanske failade där då lite. Men jag vill ju höra om andras åsikter kring detta. Det finns flera som tycker att det är bullshit eller inte. Vad är det för fel om jag tycker att det är skit snack? Redigerat 16 December 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Den 21:e December 2012 ska inte alls vara slutet av mayakalendern utan fortsätter ett tag till från vad jag har hört. Dock är det nog bara rykten allt om att världen ska gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Haha till och med NASA säger att allt är bara skit snack.. Wow, listigt... Eftersom ingenting av detta är sant vore det ganska konstigt om just Nasa sa att det var sant? *host*P12*Host* Okej, så mayaindianernas kalender tar slut då? Hur jävla svårt kan det vara att köpa en ny!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 En del konspirationsteorier har ploppat upp om att filmen kan ha gjorts med mening. Om att illuminatsis vill en så kallade katastrof i världen och när folk ser filmen så tänker dem ju bara att det är en film, då bryr sig folk inte längre om det. Jag tror inte på det, men teorier har ploppat upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Stör mig lite på folk som är paranoida över allt det här. Om jorden går under av en anledning som vi inte har kontroll över så blir det så. Vad finns det att vara rädd för? Inte för att jag tror att jorden kommer gå under 2012, men vem bryr sig? Jag dör, du dör, alla dör. Händer det så händer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) Tänker också som Mezox. Om man är rädd för något så gör man det bara värre för sig själv. Om någon går i 3 år och är rädd för att dö, och nån annan går i 3 år och inte bryr sig. Oavsätt om världen går under eller inte så är det den som inte brytt som som har haft roligast under de 3 åren. Hittade ett passande citat: "Om problemet är sådant att det går att göra någonting åt det finns det ingen anledning att oroa sig för det. Om det å andra sidan inte finns någon utväg, någon lösning, är det också meningslöst att oroa sig eftersom man ändå inte kan göra något åt det." -Dalai Lama Redigerat 22 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Massmedia överdriver. Mayafolket orkade bara inte skriva 1000000000år till. Men jag vill gärna se filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.