fimpen Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Shue. Nu har jag så jävla tråkigt, och kommer inte på något att göra. De e bara att rada upp saker ni kommer på. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Runka, spela, tv, musik... Det finns massor med saker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Sova är väldigt kul faktiskt. Om du tänker efter finns det ingen anledning att stanna uppe till 4, men jag gör det ibland ändå :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Har också dötrist. Blir nog tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Om du inte har nånting att göra så kan du väl sova. Men du kan spela, se på tv osv. Det finns väldigt mkt att göra. Jag ska iaf sova nu. Godnatt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :)förrutom Silva och Evans är det ju skit beiga fighters med :/ orkar inte sitta uppe till 6 för att se huvudmatchen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Rooonkaaaah. Nati nati, ska sova :* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :)förrutom Silva och Evans är det ju skit beiga fighters med :/ orkar inte sitta uppe till 6 för att se huvudmatchen ^^ Har du änns kollat upp fight cardet?Junior Dos Santos vs Gilbert Yvel och Dustin Hazelett vs Paul Daley är bra matcher, och det finns fler bra på cardet. btw, det är imorgon kväll inte ikväll. Redigerat 2 Januari 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :) förrutom Silva och Evans är det ju skit beiga fighters med :/ orkar inte sitta uppe till 6 för att se huvudmatchen ^^ Har du änns kollat upp fight cardet?Junior Dos Santos vs Gilbert Yvel och Dustin Hazelett vs Paul Daley är bra matcher, och det finns fler bra på cardet. btw, det är imorgon kväll inte ikväll. Klart , sitter ju inte här och mytar. För att vara UFC istället för UFN så är det inga höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Du kan prata med mig via MSN eller något. Kolla på film, runka, bajsa. Det finns sjukt många saker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Mmm, såg ju 2012 då men nu har jag tråkigt igen. :o Måste dygna för att vända på dygnet. Kommer ju va dötråkigt om ett tag igen.. :/ Börjar dock bli lite trött nu. FÅR INTE SOVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.