Lynott Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 wtf, har hela fuska gott berserk i uppror mot admin, aningen löjligt faktiskt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 I find it funny, seriöst, fuska var mycket bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 wtf, har hela fuska gott berserk i uppror mot admin, aningen löjligt faktiskt =DInte lika löjligt som den nya regeln :) Skaffa nu en batman avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Håller med om att fuskas glans låg under -03 -04 någon gång, då det var poäng och inga bögiga "fm", skönare folk var det också, och tro det eller ej men folk gillade mig! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) är det inte medlemmarna som är viktigast på sidan?AHAHA! Herregud Juicelol hur kan du tro så om admin!? det har alltid varit pengarna, admin är fascist, han är kriminell, han är en mytoman, han är kapitalist och han är dum i huvudet. Macgyver? -.- Edit* Har inte admin skrivit något svar till oss`? Så har jag en fråga. Om man tittar på den första regeln.... Min grupp grundades typ på sånt.. Kommer admin att ta bort den då? Redigerat 2 Januari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Trodde jag var den ende är som gillade Batman, men så var inte fallet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Din avatar refererar ju fortfarande till en grupp, alltså kan den tolkas som en gruppavatar. Det är upp till admin att säga Min tolkning av regeln är att en gruppavatar är en avatar som en grupp personer använder, dessvärre är admins regler föga konkreta och mycket abstrakta när det kommer till hur de fungerar i praktiken och han anpassar dem efter det han själv tycker är bäst. Macgyver? -.-Öh, varför skulle det vara MG..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Macgyver? -.-Öh, varför skulle det vara MG..? För jag tycker han skriver som honom och låter som han:) Men kan ngn svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Grundades på att bryta mot §1? Vi har i vilket fall en varningstext på gruppsidan så om folk som ansöker är varnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Va fan, Trodde jag var den enda som gillade batman på den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 §4.3 - Grupp/klan-avatarer är ej tillåtna, använd gruppikon istället. Regeln är nu förtydligad. Regeln kom till då det var mycket tjafs om gruppavatarer. T.ex. att folk stal de och gjorde om de osv. Tror jag fick 10-30 PM rörande gruppavatars på ca en vecka. Den här regeln påverkar endast ett fåtal personer och där syftet är att ha en speciell avatar för sin grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 §4.3 - Grupp/klan-avatarer är ej tillåtna, använd gruppikon istället. Regeln är nu förtydligad. Regeln kom till då det var mycket tjafs om gruppavatarer. T.ex. att folk stal de och gjorde om de osv. Tror jag fick 10-30 PM rörande gruppavatars på ca en vecka. Den här regeln påverkar endast ett fåtal personer och där syftet är att ha en speciell avatar för sin grupp. Om vi skulle ta bort allting det har blivit bråk om så skulle vi lika gärna ta bort Kattgruppen, Hundgruppen och Imba.Vi kan ju lika gärna ta ner hela forumet? För det har säkert blivit bråk om det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.