Hoppa till innehåll

Uppdaterade Regler


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Även om de kanske bröt mot t.ex. §1 rätt grovt så borde det ändå inte vara tillräckligt för en komplett radering från 0 till gone. en eller två varningar vore ju mer logiskt, visserligen kan jag ju tycka att om man ändå bara är här för att vara tråkig så behöver man faktiskt inte vara här alls, men nu var det ju så att de blev raderade för användandet av proxy (förmodar jag), och då skulle det lika gärna kunna vara vilken annan trevlig medlem som helst.

 

Varför skulle man inte radera uppenbara dubbelanvändare med det enda syftet att förstöra?

 

Det var det jag skrev.

 

Dave säger: "Jag vet saker, men jag tänker inte berätta det"

 

Dave menar "Jag vet inget"

 

Dave säger: "Det är en konspiration, men det finns inga bevis för allt är mörkat! Men jag lovar att det stämmer :o"

 

Dave menar: "Jag bara hittar på lite random grejer"

 

Oh well...

 

Edit: Ganska meningslös, ja.

Jag ser ingen mening med att berätta dem för dig, då det inte berör dig. Jag har varken lovat att det stämmer eller att det är en konspiration. När du påstår att jag inte vet nått saknar du lika mycket "bevis" som jag gör när du påstår att jag påstår att det finns någon konspiration utan bevis men att allting stämmer.

 

 

@ Intech: Det samma frågar jag dig, eller snarare, varför kom du tillbaka? :D Nä men trots att sidan är dåligt skött så finns det en hel del trevligt folk som jag har god kontakt med och fuska fungerar (dessvärre) som en knytpunkt för denna gemenskap. Men har klart starkt övervägt att lämna sidan, iaf ett tag, om nån nu finner det intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan bekräfta att Dave vet saker. Du får konspirera hur mycket du vill om det.

Saker? Rörande borttagna medlemmar osv?

 

Vem är det som konspirerar egentligen? Det är inte jag som påstår att Admin är en envåldshärskare som raderar oskyldiga medlemmar och försöker mörklägga saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saker? Rörande borttagna medlemmar osv?

De "saker" som du syftar på i ditt förra inlägg.

 

Vem är det som konspirerar egentligen? Det är inte jag som påstår att Admin är en envåldshärskare som raderar oskyldiga medlemmar och försöker mörklägga saker.
Jag bara påpekade att du får konspirera hur mycket du vill om vad vi vet och inte vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni nu hatar de nya reglerna och att admin raderar medlemar hur som hej, varför sticker ni inte från sidan då?

Vissa av oss försöker istället ge förslag på reglerna kan förbättras. (Ungefär vad som tidigare har sagts, men jag glömde att uppdatera innan jag skickade inlägget)

 

Att admin (eller någon moderator om de nu kan det) raderar användare är i vilket fall som helst sant. Jag tyckte jag såg en användare häromdagen som blev borttagen.

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så lite har jag faktiskt inte att göra.

 

Men du skrev ju nyss din "konspiration", så uppenbarligen har du så lite att göra.

 

Dave säger: "Jag vet saker, men jag tänker inte berätta det"

 

Dave menar "Jag vet inget"

 

Dave säger: "Det är en konspiration, men det finns inga bevis för allt är mörkat! Men jag lovar att det stämmer :o"

 

Dave menar: "Jag bara hittar på lite random grejer"

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...